آموزش کار روی لباس- دزدگیر فروشگاهی 09121990112 - بهرام نادمی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بهرام نادمی
آدرس
-خیابان پیروزی،خیابان دوم نیرو هوایی،فرعی شماره 37،شماره 46،واحد 1
تلفن
09121990112,02177162171,02133250630
موبایل
9361990112

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

، دزدگیرگیت فروشگاهیGATE ، STORE SECURYTY ، دزدگیر لباس ، دزدگیر کتاب ، دزدگیر طلا ، دزدگیر ، دزد گیر ، گیت های فروشگاهی ، کراس پوینت ، Crosspoint ، دزدگیرلباس گیت های فروشگاهی کراس پوینت cross point هلند ، یکی از محصولاتی است که توسط شرکت مهندسی صنعت گستران یکتا ارایه می شود .گیت های فروشگاهی دزدگیر (Gate Store SECURYTY ) لباس ، طلا ، کتاب که در مدل و انواع متنوع برای متقاضیان و خریدارن محترم موجود می باشد .

این شرکت در زمینه اجرای سیستم های کنترل تردد بسیار متخصص بوده و امادگی خود را جهت تامین تجهیزات مورد نیاز شرکت ها ی فعال در حوزه سیستم های حفاظتی، در سراسر کشور را اعلام می دارد .

در درون فروشگاه های بزرگ و معتبر لباس ، طلا و جواهرات ، کیف و کفش و .... از این گیت ها به عنوان یه وسیله حفاظتی استفاده می نمایند که در 2 نوع تک آنتنه و 2 آنتنه به صورت زیر موجود می باشد :

جفت آنتن :

•(جفت برد ) جفت آنتن آر ایکس RX با برد WG

•جفت آنتن دی ایکس DX با بردهای : با بردWG (جفت برد ) با لیبل 4×4 جهت کتاب و مواد غذایی / با برد Amersec (تک برد ) لیبل مخصوص محصولات دارای حلقه مثل ساعت ، جواهر و .. / با برد cross point (جفت برد ) جهت بند کیف و کفش

•جفت انتن بدنه آنتن کتابی با برد Amersec ( تک برد ) لیبل 5 × 5 جهت کتاب و مواد غذایی

•دو آنتن آر ایکس RX با بردهای Amersec ( تک برد ) ،دی اکتیویتور یا خنثی کننده لیبل ( Deactivator ) مناسب لیبل کتاب / با برد cross point ( تک برد )


تک آنتن :

•تک آنتن های : آر ایکس Rx و دی ایکس DX با برد amersec ( تک برد )

•بدنه آنتن کتابی با برد Amersec ( تک برد )

انواع تگ ها برای سیستم های جفت برد و جفت آنتن :

تگ : گلفی/ صدفی / X50 ایکس پنجاه / X40 ایکس چهل / دایره ای / مستطیلی ( این تگ ها از نوع سخت بوده و بعد از جدا شدن از جنس می توان دوباره از آن استفاده نمود ) ، دارای منبع تغذیه بیست و چهار ولت

برای سیستم های تک برد یا تک آنتن :

( magnet super ) یا آهنربای جداکننده جهت تگ لباس ، دارای منبع تغذیه پانزده ولت

جهت معرفی بیشتر محصول :

گیت های ضد سرقت در قسمت خروجی فروشگاه یا مکان مورد نظر نصب شده و از خروج اجناس و محصولات داخل فروشگاه که اجازه خروج ندارند جلوگیری به عمل می اورد . این کار به وسیله قطعه های پلاستیکی و یا کاغذی که بر روی محصولات تعبیه شده امکان پذیر می باشد که به آنها لیبل و یا تگ گفته می شود .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با محصول همچنین نحوه همکاری ، اخذ نمایندگی ، آموزش نصب و تنظیم با ما تماس حاصل نمایید . و یا مشخصات و شماره تلفن خود را به آدرس سایت ارسال نمایید.
کد آگهی : 101596
بازدید : 16639
★★★★★★★★★★ 5/ 5 16639
Your رای: