دستگاه ضبط دیجیتال تصاویر-انتقال تصویرموبایل ، دستگاه ضبط دیجیتال تصاویر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بهرام نادمی
آدرس
شهر تهران-خیابان پیروزی،خیابان دوم نیرو هوایی،فرعی شماره 37،شماره 46،واحد 1
تلفن
02177162171 - 02133250630
موبایل
09121990112
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت ایمن الکترونیک یکتا

انتقال تصویرموبایل بدون IP STATIC دستگاه ضبط کننده دیجیتال تصاویر DVR ، یکی دیگر از محصولات شرکت ایمن الکترونیک یکتا است که به وسیله آن می توانید تصاویر محل کار خود را بر روی تلفن همراه خود ، بدون نیاز به رایانه ملاحظه نمایید . با کاربرد این سیستم به آیپی استاتیک IP STATIC دیگر نیازی نیست .

جهت معرفی بیشتر محصول :

DVR یا دستگاه ضبط دیجیتال تصاویر در واقع مختصر شده یک سیستم رایانه ای است که از دوربین های مدار بسته ( CCTV ) تصاویر آنالوگ را دریافت کرده و بعد ازتبدیل انها به تصاویر دیجیتالی (digital ) ، به شکل الکترونیکی ذخیره می نماید .

از ویژگی های آن این است که میتواند به هر دوربینی این اجازه را دهد تا صدا را با حساسیت بالایی ضبط کند ، میتواند به اینترنت دسترسی (internet access ) داشته باشد از این رو می توانید در هر جایی که هستید با دسترسی به اینترنت تصاویر را به شکل زنده ملاحظه نمایید ، و بسیاری ویژگی های دیگر .

شما می توانید برای اطلاع از قیمت نام محصول را به شماره 100077162171 پیامک نموده و در سریع ترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایید .
زمان تماس از هشت صبح تا شش بعد از ظهر می باشد .
ایمیل : info@cameracctv.net
کد آگهی : 101630
بازدید : 15144
★★★★★★★★★★ 5/ 5 15144
Your رای: