قیچی ورق بر- قیچی میلگرد بر خم کن میلگرد لبه زن ، نورد لول کن - شاهی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ماشین سازی مثلث
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02155284436,09127777257

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

، قیچی میلگرد ، خم کن میلگرد ، نورد لول کن ، پرس ، نورد چهار غلطک ، دستگاه نورد 4 غلطک ، نورد 4غلتک ، لبه زن ، میلگرد بر ، میلگردبر ، قیچی آرماتور ، برش میلگرد ، خاموت زن ، دستگاه خم و برش میلگرد ، خم و برش میلگرد ماشین سازی مثلث به عنوان سازنده و تولید کننده ماشین آلات ساختمانی در زمینه های زیر فعالیت می نماید :

•تولید و فروش قیچی : میلگرد بر / میل گرد / آرماتور / قیچی برقی میلگرد
•تولید کننده و سازنده دستگاه های برش و خمکاری میلگرد ساختمانی
•تولید و فروش خم کن : میلگرد / برقی و لوله خم کن
•تولید : لبه زن / خاموت زن /
•دستگاه : لبه زن دستی / گرد بر / کوئیل گیر یا رول گیر
•نورد و پرس / نورد چهار غلتک
•نورد لول کن مکانیک
برش و پرس میلگرد

نورد لول کن مجهز به رولیک متحرک جانبی ، جهت جلوگیری از لنگر ورق با قطرهای بزرگ می باشد ، این ورق ها در اندازه ده تا چهل میلی متر هستند . همچنین میتوان از ته غلطک ها به منظورنورد لوله / تسمه / پروفیل و ... استفاده نمود.

جهت اطلاعات بیشتر میتوان گفت :

نورد (Rolling ) در واقع روشی جهت فرم دهی مواد دارای قابلیت مومسانی است که به 3 دسته حلقه ای / پیوسته و رزوه تقسیم می شوند.
هدف مهندسی نورد رول ، تغییر شکل شمش به مقاطع مورد نظر می باشد که نتیجه نهایی تولید ورق یا میلگرد است . نورد به 2 نوع گرم و سرد تقسیم می شود . در نوع گرم بعد از اینکه شمش به درجه حرارت مورد نظر رسید ، در کوره های نورد از میان چند غلتک در حال چرخیدن عبور کرده و با کم شدن نهایی مقطع به شکل مورد نظر می رسد و در نورد سرد ضخامت ورق با فشار زیاد کم می شود .

فکس :02155284436

» سایر تصاویر برای این آگهی

کد آگهی : 101638
بازدید : 24205
★★★★★★★★★★ 5/ 5 24205
Your رای: