هورامان گشت-هورامان▬نانو تمیزنگهدارنده شیشه▬نانوعایق

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
گورانی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0912 8887810 _ 021 66562578
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

1 ) نانو تمیز نگهدارنده شیشه (ضدآب و نشستن بخار و گرد و غبار)
قابل اجرا بر روی انواع سطوح شیشه ای (ساختمان ، ماشین ، عینک ، دوربین و ...) و دارای عمر مفید حداقل 2 سال
(در بسته بندی 1 لیتری و 125 سی سی و با تخفیف ویژه برای آخر سال)

2 ) عایقهای رطوبتی و حرارتی نانو که افزون بر عایقکاری رطوبتی انواع سطوح به شکل همزمان عایقکاری حرارتی و کاهش هدر رفت انرژی (50%) را نیز بوجود می آورند .
این عایقها بر روی هر نوع سطحی قابل اجرا میباشند ( در دو نوع و بسته به کاربرد رطوبتی یا حرارتی بیشتر برای سطح مورد نظر : سطح بام ها و سقف سازه ها ، نماهای ساختمانی ، استخرها ، تاسیسات و مخازن صنعتی ) .
( در انواع شفاف و رنگی )

از دیگر ویژگیهای آنها مقاومت بالا در برابر رشد باکتری ، قارچ و کپک ، مقاومت بالا در برابر پرتوهای فرابنفش (uv) ، قابلیت تنفس ( انباشته نشدن رطوبت در پشت عایق ) ، چسبندگی و نفوذ در سطوح گوناگون و ویژگی هماهنگی با محیط زیست و سلامتی انسان می باشد .

3 ) نانو عایق حرارتی ویژه که افزون بر دارا بودن همه ویژگیهای اساسی نانو عایقهای نوع دوم دارای مقاومت حرارتی بسیار بالاتری نیز میباشد به طوری که میتوان این عایق را بر روی سطوحی که در بازه حرارتی 500+ تا 150- درجه سانتیگراد قرار میگیرند نیز اجرا نموده و این سطوح را به شکلی یکپارچه عایق حرارتی نمود .

4 ) عایق حرارتی شفاف مخصوص سطوح شیشه ای که با اجرای آن بر روی سطوح شیشه ای میتوان تا 60% از عبور گرما و سرما و 99% از عبور پرتوهای فرابنفش جلوگیری نمود ، این عایق حرارتی به شکل طلقی شفاف بوده و ضخامتی در حدود 200 میکرون دارد .

با سپاس فراوان

گورانی ؛ مدیر اجرایی هورامان طرح

Tel : 021 66562578

Cell : 0912 8887810


کد آگهی : 10240
بازدید : 8859
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8859
Your رای:
کلمات کلیدی