آزمون های روانی-بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمارستان تخصصی نور شهریار
آدرس
شهریار-شهریار،‌ میدان سپاه، بلوار خبرنگار، شهرک صدف، بیمارستان تخصصی نور شهریار
تلفن
65577001 - 021 - 65577005
021 -
موبایل
info@noorhospital.ir
فکس
65577002-021

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار برای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود براساس مجوز هیئت مدیره بیمارستان، تعداد ۳۳۴نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون و مصاحبه عمومی و تخصصی به ‌صورت آزمایشی برای خدمت در محل بیمارستان (واقع در شهریار) با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت.



ثبت‌نام در آزمون استخدامی، منحصراً به‌ صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.sanjeshnh.com از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۲ آغاز و در روز جمعه مورخ ۹۴/۷/۲۴ پایان می‌پذیرد.

شرایط عمومی استخدام:

– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان) که تاریخ صدور آن، قبل از تاریخ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون باشد

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها

– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذیصلاح)

حداقل سن داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم ۲۵ سال، فوق‌دیپلم ۳۰ سال، لیسانس ۳۲ سال موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه معتبر، به حداکثر سن اضافه خواهد شد:



الف: دیپلم و فوق دیپلم تا سه سال سابقه کار مرتبط به حداکثر سن داوطلب اضافه میگردد.

ب: در گروه درمانی ( پرستاری، اطاق عمل و بیهوشی، مامایی، رادیولوژی) سابقه کار مفید و مرتبط به حداکثر سن استخدام تا ۴۰ سال اضافه خواهد شد .

ج: دارندگان کارت پایان خدمت به میزان مدت خدمت نظام وظیفه

– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به‌کارگیری می‌شوند برابر ضوابط بیمارستان که در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد

– حداقل معدل برای داوطلبان دارای مدارک تحصیلی دیپلم ۱۲ لیسانس ۱۴

مراحل ثبت‌نام:

۱-تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر

۲-فایل عکس اسکن شده

– داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی‌الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

– عکس اسکن شده می‌بایست فقط باید با فرمت JPG بوده و اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه بوده و هرگونه لکه حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

پرداخت وجه ثبت نام:

– ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۲ لغایت روز جمعه مورخ ۹۴/۷/۲۴ انجام خواهد پذیرفت

– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

– به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد.

شرایط اختصاصی:

دارا بودن مدرک و رشته‌های تحصیلی مجاز به‌شرح جدول احراز رشته شغلی و مدرک تحصیلی و سایر توانایی‌های موردنیاز (جدول شماره ۱)

– تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل ۹۴/۰۷/۳۱ باشد.

– جهت داوطلبان گروه پرستاری امکان جذب تمام وقت و پاره وقت وجود دارد.

**‌ (داوطلبان مقیم در شهرستانهای غرب استان تهران در اولویت میباشند

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

زمان برگزاری آزمون در روز دوشنبه ۹۴/۰۷/۲۷ از طریق

سایت www.sanjeshnh.comاعلام خواهد شد.
مواد آزمون:

آزمون شامل دو بخش اختصاصی و عمومی است که مواد آزمون عمومی برای کلیه رشته‌های شغلی مشترک می‌باشد و در جدول شماره ۲ و مواد آزمون اختصاصی به‌تفکیک رشته شغلی در جدول شماره ۳ ارائه شده است.

تذکرات مهم:

مدرک تحصیلی که داوطلب براساس جدول شماره ۱ شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد

-کسب حد نصاب لازم در آزمون به‌منزله پذیرش و به‌کارگیری محسوب نمی‌شود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می‌پذیرد.

– درصورتی‌که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از فرایند به‌کارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه و پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت درثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی می‌شود و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
کد آگهی : 103161
بازدید : 9912
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9912
Your رای: