فلش اختصاصی-ساخت فلش مموری اختصاصی ( سفارشی )

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ویستا تکنولوژی ساخت فلش مموری اختصاصی به سفارش مشتریان به شکل لوگو و یا محصولات مورد نظر ایشان. این محصول همچنان بهترین هدیه تبلیغاتی برای تبلیغ محصول و یا خدمات می باشد.
فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی بنابر نظر و نیاز مشتری به هر شکل و طرح و به هر اندازه بطور اختصاصی قالب گیری و ساخته می شود.
شکل ظاهری فلش مموری سفارشی می تواند به هر شکلی ساخته شود بطور مثال شبیه به اسم یا لوگوی شرکت شما و یا دقیقا شبیه به محصولی که تولید می کنید و یا هر چیز دیگر.. کافی است مدل فلش مموری را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید.
جنس مواد تشکیل دهنده فلش مموری اختصاصی می تواند بسته به نیاز پلاستیک نرم یا پلاستیک خشک باشد و یا از جوب ساخته شود. با این روش می توانید محصولی کاملا اختصاصی و ماندگار داشته باشید.
با توجه به اینکه این محصول بطور اختصاصی ساخته می شود و پس از قالب گیری و ساخت راهی برای جبران اشتباهات نیست. ویستا تکنولوژی با تجربه های فراوان در طراحی و ساخت فلش مموری اختصاصی می تواند در بهبود کیفیت ، طراحی و رنگ بندی به شما کمک نماید تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود.

___________________
کد آگهی : 103365
بازدید : 12639
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12639
Your رای: