نصب آسانسور-تعمیر ، سرویس و نگهداری آسانسور در تهران و شهرستان, شرکت آسانسور بالابر سازان فراز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت آسانسور بالابر سازان فراز
آدرس
شهر تهران-
تلفن
۵۵۰۹۰۹۷۱

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

، سرویس آسانسور ، سرویس ماهیانه آسانسور ، سرویس آسانسور قدیمی ، تعمیر آسانسور ، تعمیرات آسانسورهای قدیمی ، تعمیر آسانسور شینلدر ، آسانسور های شیندلر ، شرکت آسانسور فراز ، نصب آسانسور ، بازسازی آسانسور قدیمی ، تعمیرکار آسانسورشرکت بالابر سازان فراز از سال ۱۳۸۰ با هدف ارائه خدمات در زمینه سرویس ، تعمیر و نگهداری آسانسور وارد چرخه صنعت آسانسور شده و با آموزش نیروهای متخصص خود در این امر مهم با توکل به خدای متعال در سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی با ثبت شرکت ، وارد چرخه رقابت شد.

سرویس و نگهداری آسانسور در تهران
شرکت بالابر سازان فراز با تمرکز و الگو قرار دادن مقوله سرویس و نگهداری آسانسور به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی ، سعی در رفع مشکلات داشته و با داشتن برنامه ریزی دقیق و نیروهای مجرب و آموزش دیده ، مقوله سرویس و نگهداری را به صورت تخصصی انجام و حیطه اصلی کار خود را نیز روی موضوع سرویس و نگهداری آسانسور در تمام نقاط تهران اعم از سرویس و نگهداری آسانسور شمال تهران ، جنوب تهران ، شرق تهران ، غرب تهران و مرکز آن قرار داده است.

تکنسین های شرکت با هماهنگی قبلی و طبق برنامه از پیش تعیین شده نسبت به سرویس اقدام کرده و به محل پروژه اعزام می شوند و چکاب کل آسانسور را اعم از روغنکاری آسانسور ، روغنکاری قطعه های محرک و ریل های آسانسور و ریگلاژ کلیه نقاط آسانسور به نحو احسن انجام داده و همچنین هر ۶ ماه یک بار نیز نسبت به انجام جنرال سرویس اقدام نموده تا کلیه قطعات آسانسور اعم از قطعات ثابت و متحرک و سیستم ایمنی به صورت کلی مورد بازرسی قرار گیرد.



تعمیر و بازسازی آسانسورهای قدیمی
آسانسورهای نصب شده به دلایلی نیاز به تعمیر و بازسازی مجدد پیدا می کنند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم
– فرسوده شدن قطعات موردی استفاده شده
– استفاده از قطعات و تجهیزات با کیفیت پایین و نامناسب.
– شرایط نامطلوب نصب که توسط افراد غیر آموزش دیده آنجام می پذیرد.
شرکت بالابر سازان فراز با تکیه بر خداوند متعال و نیروهای آموزش دیده و مجرب خود و با استفاده از تجهیزات و قطعات مدرن و با کیفیت ، آماده بازسازی و تعمیر آسانسورهای شما عزیزان در همه جای میهن عزیزمان می باشد.


مشاوره رایگان در زمینه آسانسور
مشاوره تخصصی در زمینه آسانسور در شرکت بالابر سازان فراز به صورت رایگان و با در نظر گرفتن مشخصات و شرایط پروژه ، موقعیت ساختمان و … بر اساس نیاز مشتری بوده و بهترین و کاربردی ترین سیستم و در عین حال مقرون به صرفه را انجام می دهد.
شرکت بالابر سازان فراز با داشتن دانش و تجربه ، قادر به ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به کارفرمایان در زمینه آسانسورهای کششی و هیدرولیک می باشد.

انتخاب موارد زیر در راه اندازی آسانسورهای با کیفیت خوب هائز اهمیت می باشد :
۱٫ کیفیت اجناس
۲٫ کیفیت نصب
۳٫ کنترل و استاندارد بودن تجهیزات نصب شده

انتخاب نوع تجهیزات در حرکت و عمر مفید آسانسور اهمیت بسزایی دارد.


شرکت فراز خرابی های آسانسور را تا حداکثر 3 ساعت برطرف خواهد کرد.


برای برقراری تماس با شرکت می توانید از شماره تلفن های زیر استفاده نمایید.

دفتری مرکزی : ۵۵۰۹۰۹۷۱ – ۰۲۱

پشتیبانی 24 ساعته : ۰۹۱۰۹۲۹۱۶۶۳

ایمیل : bs.elevator.co@gmail.com

آدرس وبسایت : www.bs-elevator.com
کد آگهی : 103538
بازدید : 10350
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10350
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بانصب آسانسور 2 مورد
نصب و فروش آسانسور هیدرولیک و کششی و بالابر در اهواز

نصب و فروش آسانسور هیدرولیک و کششی و بالابر در اهواز

سیده مهرنوش کوه کش
1395/1/15 14:30:01

شرکت میثم فراز آسانسور اهواز نصب و فروش انواع آسانسور هیدرولیک و آسانسور کششی و بالابر در اهواز تع ... بالابر در اهواز تعمیر و سرویس و نگهداری انواع آسانسور در اهواز نصب و فروش آسانسور کششی و هیدرولیک د

نصب و راه اندازی آسانسورهای کششی هیدرولیک بدون گیربکس

نصب و راه اندازی آسانسورهای کششی هیدرولیک بدون گیربکس

مهندس ابراهیم بیسادی
1395/7/4 12:15:01

آسانسور Betis در زمینه نصب، راه اندازی و نگهداری انواع آسانسورهای کششی هیدرولیک بدون گیربکس در سال ... آسانسور Betis در زمینه نصب، راه اندازی و نگهداری انواع آسانسورهای کششی هیدرولیک بدون گیربکس در سال