تصفیه هوا-دستگاه تصفیه هوا

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فرآیند آب پارسیان
آدرس
شهر تهران-شهرک اکباتان فاز 2 پاساژ گلها پلاک156
تلفن
44696114
موبایل
09126599941
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

نياز به هواي تميز و پاک از جمله ضروريات زندگي ميباشد که امروزه با توجه به آلودگيهاي زياد کمتر کسي ميتواند از آن بهره مند گردد ، شما مي توانيد با بکارگيري دستگاه تصفيه هوا در هر مکاني که هستيد همواره هواي تميز کوهستان را تنفس نماييد . دستگاههاي تصفيه هوا و توليد اکسيژن حاصل جديدترين فن آوري در زمينه ايجاد هواي پاک ميباشد . آنها قابل حمل و استفاده در اتاق و ماشين ميباشند و همچنين در تازه نگه داشتن هوا و رفع بوي نيکوتين سيگار و ساير آلودگيهاي هوا موثر ميباشند . دستگاههاي تصفيه هوا بدون صدا کار کرده و هواي آلوده و نامطبوع را پاکيزه نموده و فضا را مملو از از هواي خالص و تازه مي نمايد .
تنفس هوای تمیز و پر اکسیژن حس خاصی هنگام رانندگی به آدم میدهد. شاید شما هم مانند ما تا دیروز نمیدونستید دستگاهی اختراع شده که هوای پیرامون ما را بدون نیاز به فیلتر یا صافی تصفیه میکند. این دستگاه توسط شرکت آمریکائی TRUMP طراحی و تولید شده و مانند سایر شرکتهای آمریکائی، محصول آن در کشور چین تولید میشود.
از مشخصات ويژه دستگاههاي تصفيه هوا و اکسيژن ساز ميتوان گفت که اين دستگاهها با جمع آوري غبار موجود در هوا ، و از بين بردن باکتريهاي بيماري زا و خنثي نمودن بوهاي نامطبوع و آزاد سازي اکسيژن فعال غني شده ظرفيت اکسيژن خون را افزايش داده و به سلولها زندگي مي بخشند . متابوليسم بدن را افزايش داده و بدلیل تنفس اکسیژن، خستگي را برطرف ساخته و عوارضي مانند سر درد ، کم خوابي ، افسردگي ناشي از اختلال در اعصاب مرکزي را از بين ميبرد. همچنین پس از اتصال به برق یون منفی منتشر میکند که اثرات زیر را در بر دارد:
ته نشین شدن گردو غبار و آلودگی محیط
از بین رفتن بوی نامطبوع (شامل بوی سیگار)
انتشار اکسیژن تازه و فعال
خنثی کننده ویروسها و باکتری ها
افزایش فعالیت ذهنی
نداشتن حس خستگی و خواب آلودگی
برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمائید. www.fap1.ir
کد آگهی : 103722
بازدید : 11332
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11332
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باتصفیه هوا 3 مورد
هواده پدل ویل کیان پمپ آبزیان

هواده پدل ویل کیان پمپ آبزیان

کیان پمپ آبزیان
1394/4/3 11:04:59

هواده پدل ویل کیان پمپ آبزیان :میزان اکسیژن انتقالی 2/59 کیلوگرم در ساعت است که 36/3 درصد بیش از حد ... فکس: 02432283142

هوادهی سطحی دور کند فاضلاب

هوادهی سطحی دور کند فاضلاب

سیلاب زیست تهران
1402/10/26 15:31:31

طراحی ، تهیه و ساخت انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب ... طراحی ، تهیه و ساخت انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب

هواده اسپلش کیان پمپ آبزیان

هواده اسپلش کیان پمپ آبزیان

کیان پمپ آبزیان
1394/4/3 11:04:57

هواده اسپلش کیان پمپ آبزیان: ۱ . استفاده از پمپ هواده اسپلش , ستوه آب شکسته شده و باعث ایجاد سطح تما ...