هتل های دوبی-لیست پرواز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
علی معارفی
آدرس
شهر تهران-تهران - خیابان آیت اله کاشانی - خیابان اباذر - کوچه مهتاب ۲ - پلاک ۲ - واحد ۷
تلفن
44954730
موبایل
09124596073
فکس
44954730
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

موتور جستجوی تور و هتل و جاذبه های گردشگری
مرجع توریست-گردشگری-تفریحی

تغییرات بزرگِ صنعتِ گردشگری در راه است ...

گروه لیست پرواز پس از یک سال و نیم تحقیق در مورد آخرین روش های اطلاع رسانی در دنیا، بر آن شد تا سایتی را با عنوان listeparvaz آماده سازد که علاوه بر تجربه و دانش کافی بتواند در صنعت توریسم و گردشگری که آرام آرام به یکی از زمینه های اصلی اقتصاد کشور برای رفع معضل بیکاری و تولید ثروت و جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی تبدیل شده است نقش خود را برای کمک به هدایت کشتی گردشگری در دریای پرتلاطم اقتصادی و اجتماعی ایفا نماید . گروه لیست پرواز تمامی عزم خود را جزم کرده تا در این صنعت با در اختیار داشتن توان علمی و پژوهشی همیشه در خدمت تمامی دوستداران طبیعت و گردشگران داخلی و خارجی باشد . پس از 18 ماه تحقیق و بررسی و گردآوری اطلاعات گردشگری، تصمیم گرفتیم تا مرجعی باشیم برای گردشگران داخلی ، تا شما دوستداران طبیعت بتوانید در آن به مطالعه، نقد و بررسی خدمات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی، هتل ها و مراکز اقامتی، رستوران ها و اماکن دیدنی و غیره بپردازید.

کلیه اصناف در کشور عزیزمان ایران میتوانند بصورت کاملا رایگان اطلاعات کسب و کار خود را در سایت به نمایش عموم بگذارند . امید است بتوانیم سهمی کوچک در پیمودن این راه درخشان داشته باشیم .

با چشم بار سفر کنید
قبل از سفر مقصد را ببینید

برای دریافت آخرین اخبار گردشگری ایران و جهان و یا مشاهده تور های ارزان و لحظه آخری تمام آژانس های مسافرتی ازطریق تلگرام، بر روی لینک زیر کلیک نمایید و گزینه " Join Channel " را در زیر لمس نمایید تا روزانه و بصورت رایگان برای شما ارسال شود.
https://telegram.me/ListeParvaz

02144954730
02144954731

09124596073

info@ListeParvaz.com

www.ListeParvaz.com

کد آگهی : 103883
بازدید : 7582
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7582
Your رای: