حمل بار از کشورهای اروپایی-حمل بار از ترکیه به ایران ، حمل بار به ترکیه ، حمل بار از گرجستان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

حمل و نقل بین المللی وحید دشتبانی با حمل بار از ترکیه به ایران و حمل بار از گرجستان به ایران در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

کلیه خدمات حمل بار به ترکیه را از ما بخواهید .

نرخ حمل بار از ترکیه - حمل بار از گرجستان - وحید دشتبانی

، حمل بار از ترکیه ، حمل بار به ترکیه ، حمل بار از ترکیه به ایران ، حمل بار از ایران به ترکیه ، حمل بار از گرجستان ، حمل بار از ایتالیا ، حمل بار از آلمان ، حمل بار از کشورهای آسیایی ، حمل بار از کشورهای اروپایی ، حمل بار از افغانستان ، شرکت حمل و نقل بین المللی ، حمل بار از عراق ، تشریفات گمرکی ، انبارداری ، گروپاز ما در زمینه حمل و نقل بین المللی بسیار با تجربه و حرفه ای هستیم . برای حمل بار و محموله های سنگین از ترکیه به ایران و برعکس و همچنین حمل بار از (Germany) آلمان / ایتالیا ( Italy ) / سوئیس Switzerland / هلند Netherlands / نروژ Norway / حمل بار از گرجستان و عراق Iraq / حمل بار از افغانستان / تاجیکستان / چین China سایر کشورهای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی با ما تماس بگیرید .

انواع حمل و نقل ( Transportation ) جهت حمل بار : هوایی Aerial – ریلی Rail – دریایی Marine – زمینی به وسیله کامیون دربستی و خرده بار یا گروپاژ

** شرکت حمل و نقل بین المللی تهران مارین، دارای بیش از پنجاه سال تجربه درخشان و مفید و همچنین برخورداری از مدیران و پرسنل مجرب و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی با استفاده از روش های گوناگون خدمات دیگری مانند پشتیبانی اموری مانند انبارداری – بسته بندی – تشریفات گمرکی و ... را با بهترین امکانات و تجهیزات ارایه می نماید .


این شرکت دارای تعداد زیادی نماینده فعال در بسیاری از کشورهای اروپایی ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و ... است که هر کدام از انها دارای چند شعبه در کشور خود و سایر مناطق جهان هستند که این مجموعه به عنوان نماینده رسمی کلیه شرکت ها ی نماینده، در ایران می باشد .

ناوگان زمینی این شرکت به کامیون های واجد شرایط مجهز بوده بنابراین توانایی حمل هر نوع محموله را از ایران به سایر کشورهای خارجی و برعکس را دارد .

حمل بار به ترکیه با کادری مجرب را از ما بخواهید .


کد آگهی : 104087
بازدید : 12038
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12038
Your رای: