درمان دکلره رنگ شده مو-درمان کامل ریزش مو و رویش مجدد مو ژیوار کاملا گیاهی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سعیدی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02147261000
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آیا می خواهید موهای زیبا وپرپشت داشته باشید ؟
شامپو ژیوار کاملا شامپو گیاهی وطبیعی است که بیش از 38 نوع عصاره گیاهی درآن بکار رفته است . باعث تیره شدن مو , کاهش ریزش مو , رویش مجدد مو , درمان موهای آسیب دیده که ناشی از رنگ مو , دکلره وفر ایجاد شده است. از گیاهان موجود در این شامپو روغن زیتون است که مو های سفید شما را تیره می کند و مشکل شوره سر راهم بر طرف می نماید / آویشن باعث جلوگیری از ریزش مو ها شده وعلاوه بر آن باعث رویش مجدد مو نیز می شود.
از گیاهان موجود در این شامپو:
روغن زیتون , آویشن , بابونه , مورد , رزماری ,جوانه گندم و..... نیز می باشد .
پک ژیوار شامل 38 نوع عصاره گیاهان درمانی بسیار نایاب میباشد که جمع آوری آن از کشورهای اروپایی ،کشور هندوستان و نقاطی از کشور عزیزمان ایران گردآوری شده است در صورتی که در محصولات موجود در بازار نهایتاً 1 یا 2 گیاه با درصد بسیار پایین استفاده شده است.
ژیوار مفتخر است ترکیبی از تمامی گیاهانی که برای جلوگیری از ریزش مو و کاهش چشمگیر آن در طبیعت یافت می شود را در یک پکیج جمع آوری کند. از جمله خواص این پکیج می توان به موارد زیر اشاره کرد:
شامپو کم کردن و توقف ریزش مو
شامپو رویش مجدد مو
شامپو ضخیم شدن موها
شامپو تیره نمودن موهای سفید
شامپو ترمیم موهای آسیب دیده
شامپو برطرف کننده شوره سر
درمان موهای آسیب دیده از رنگ مو
شامپو ژیوار کمبود پروتئین موها را جبران می‌کند و موجب ضخیم‌تر شدن آنها می‌شود؛ علاوه بر اینها با افزایش رطوبت و آبرسانی موها مانع موخورده شدن و آسیب‌ دیدگی و شکننده آنها می‌شود؛ این شامپو ژیوار پوست‌ریزی کف سر را کاهش می دهد و برای حالت دادن موها هم مفید است. برای از بین بردن شوره‌ها می توانید از این شامپو ژیوار استفاده نمایید.
جهت تماس کارشناسان حرف j را به شماره 100047261 پیامک کنید
وبسایت همراه با فروش محصولات با تخفیف ویژه و ارسال رایگان : www.jivarco.com

کد آگهی : 104156
بازدید : 12751
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12751
Your رای: