درمان دکلره رنگ شده مو-درمان گیاهی و کامل موخوره شوره سر شکنندگی موهای آسیب دیده با پک شامپو و لوسیون ژیوار

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

همه شامپو هیا داخل بازار دارای سولفات و دی اکسان می باشد، یعنی پایه شوینده ظرفشویی داخل تمام آنها استفاده شده است که این ترکیبات در شامپو ژیوار به هیچ عنوان وجود ندارد که متاسفانه اگر استفاده بلند مدت از سولفات و دی اکسان شود سرطان زا بوده و باعث تخریب موها می گردد.
از دیگر مواد رایج در شامپوها فورمال دوئید و فلزات سنگین است که خوشبختانه به هیچ عنوان در ژیوار وجود ندارد و میزان آن صفر اعلام شده است.

استفاده مداوم از شامپوهای دارای مواد شیمیایی فوق پیاز مو و پوست سر را حساس و تخریب میکند؛ تا حدی که دیگر ممکن است از بین برود و قابل درمان نباشد.

اما پک ( شامپو و لوسیون ) ژیوار شامل 38 عصاره گیاهی درمانی نایاب از کشورهای اروپایی ، هندوستان ، و نقاطی از کشور عزیزمان ایران می باشد در صورتی که در محصولات داخل بازار هر شامپو شامل یک یا نهایتا دو عصاره گیاهی است.

ضد ریزش مو
رویش مجدد مو
ضد شوره سر
درمان موخوره
تقویت موهای نازک
مناسب برای انواع مو
تیره شدن موهای سفید
جلوگیری از سفید شدن مو
درمان ریزش سکه ای مو
درمان موهای آسیب دیده و رنگ شده
مناسب برای ابرو و مو

برای مشاهده و اطلاعات بیشتر به وبسایت ؤیوار مراجعه کنید.
این را بدانید که از این سایت اگر سفارش دهید علاوه بر تخفیف , ارسال رایگان به درب منزل خواهید داشت.
سالم زندگی کنید...

www.jivarco.com
www.jivarco.ir

کد آگهی : 104167
بازدید : 20309
★★★★★★★★★★ 5/ 5 20309
Your رای: