بخور سرد و گرم تبلیغاتی-دستگاه بخور تبلیغاتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت تبلیغات فعدی
آدرس
شهر تهران-تهران ، خیابان شریعتی ، سه راه طالقانی ، خیابان پادگان ولیعصر ، نبش کوچه نیرو ، پلاک 38 ، واحد 1
تلفن
77629420-3
موبایل
09121753655
فکس
77629423
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه بخور تبلیغاتی
دستگاه بخور سرد با پورت USBبهترین و جدید ترین هدیه تبلیغاتی طراوت را به مخاطبان خود هدیه نمائید.
نگهداری دستگاه‌ های بخور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.دستگاه بخور سرد مانند هر دستگاه دیگر در زندگی امروزی در کنار مزایای آن معایبی نیز دارد دستگاهی که تمیز نباشد، می‌تواند مشکلاتی را برای سلامت شما ایجاد کند.
مخازن و فیلتر کثیف این دستگاه‌ها می‌تواند مکانی مناسب برای رشد قارچ ها و باکتری‌ها باشد. این‌گونه دستگاه‌های آلوده، بخصوص برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و کودکان شما، مشکل ساز خواهد بود. برای این‌که دستگاه را از هرگونه باکتری، قارچ و کپک حفظ کنید، بهتر است به دستورالعمل نگهداری آن دقت داشته باشید و بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید: آب داخل مخزن را مرتب عوض کنید. در صورت امکان هر روز آب داخل مخزن را خالی کرده وکل دستگاه را با آب و مواد پاک کننده بشویید و پس از خشک کردن، دوباره مقداری آب داخل آن بریزید. هر 3 روز یکبار دستگاه را تمیز کنید. البته حتما دقت داشته باشید قبل از تمیز کردن، دستگاه را از برق بکشید. سپس املاح و جرم آب را پاک کنید. در صورتی که دستگاه فیلتر دارد، آن را هر چند وقت یکبار با فیلتری جدید جایگزین کنید. در بخور سرد، باید مخزن را با آب مقطر یا آب جوشیده سرد شده پر کرد. از مواد غیرمجاز در داخل مخزن آب دستگاه استفاده نکنید هنگامی که می‌خواهید دستگاه را برای مدتی کنار بگذارید، آب آن را خالی و دستگاه را تمیز کنید. برای استفاده مجدد نیز ابتدا دستگاه را تمیز کرده و سپس دوباره آن را به کار برید.دستگاه‌های قدیمی را با مدلی جدیدتر جایگزین کنید .

کد آگهی : 104175
بازدید : 7085
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7085
Your رای: