فروش سیم و کابل خشک-فروش / خرید برق یاب ( دیتکتور کابل ) جیبی مدل VT3000B جنرال تولز آمریکا

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مرجع تجهیزات صنعتی ایران
آدرس
شهر تهران-تهران ،خیابان سمیه، بین مفتح و بهار، کوچه خوانساری پلاک 6 واحد 7
تلفن
02188325716
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش / خرید برق یاب ( دیتکتور کابل ) جیبی مدل VT3000B جنرال تولز آمریکا
اینسترو سنتر با ارائه تنوع گسترده ای ازانواع برق یاب ( دیتکتور کابل ) جیبی از برند جنرال تولز آمریکا GeneralTools امکان مقایسه این محصولات را در سایتwww.instrucenter.com فراهم آورده است.
برق یاب (دیتکتور کابل) جیبی مدل VT3000B جنرال تولز آمریکا
برق یاب (دیتکتور کابل) جیبی مدل VT3000B ساخت جنرال تولز آمریکا به صورت غیر تماسی مکان و مسیر سیم حامل جریان و تحت ولتاژ درون دیوار خشک را از طریق سیگنال های الکتریکی ردیابی می کند. این کابل یاب همچنین می تواند فوراً سیم حامل جریان را از سیم های دیگر تشخیص دهد.
ردیاب برق VT3000B برای مصارف داخل ساختمان، سرویس و نصب تجهیزات الکترونیک همانند ساخت مدار های الکترونیکی و نقشه های سیم کشی مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی های فنی ردیاب برق VT3000B:
• تشخیص سیم حامل ولتاژ 90~250V AC (50~60 Hz)
• عمق تشخیص: حدود 0 تا 40میلیمتر (تحت تاثیر رطوبت دیوار)
• باطری: دو عدد از نوع AAA
www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
کلمات کلیدی:
فروش برق یاب، دیتکتور کابل، فروش برق یاب جیبی، فروش برق یاب جیبی مدل VT3000B جنرال تولز آمریکا، اینسترو ، جنرال تولز آمریکا، GeneralTools، برق یاب جیبی مدل VT3000B جنرال تولز آمریکا

کد آگهی : 104314
بازدید : 7605
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7605
Your رای: