اسید چرب-روغن خوراکی طیور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
خانم سعیدی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09199574109

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

روغن خوراکی طیور فله و 16 کیلویی
ترکیبات: روغن گیاهی (سویا،آفتاب گردان،کلزا،پالم) روغن ویژه طیور با بالاترین سطح انرژی و بیشترین میزان اسیدهای چرب غنی که باعث اثرات مثبت تغذیه ای و اقتصادی ویژه ای در تغذیه و رشد طیور می شود.
دارای قابلیت هضم بسیار مناسب از منشا کاملاً گیاهی تهیه شده و فاقد آلودگی میکروبی و ویروسی می باشد به دلیل اینکه فرم این روغن نیمه مایع است و دارای آنتی اکسیدان می باشد خاصیت اکسید شدن و تند شدگی چربی آن بسیار پایین می باشد. بسته بندی در حلب 16 کیلوگرمی است با قابلیت حمل و نقل بسیار آسان و قابلیت نگهداری تا 12 ماه در شرایط فارمی همراه با دان می باشد. دارای قابلیت بالا هنگام استفاده در غذای پلت بوده و نیاز به تانکرهای گران قیمت ذخیره اسید چرب و روغن مایع نیست.
انرژی: 9000 کیلو کالری در کیلوگرم
چربی کل: 100% max
اسیدهای چرب غیر اشباع: 75 %
اسیدهای چرب اشباع: 25%
رطوبت و ناخالصی : 0
رنگ: طلایی
ظاهر: نیمه مایع
پراکسید: کمتر از 1%
آنتی اکسیدان : P.P.M120/TBHQ
ارسال به سراسر کشور

کد آگهی : 104474
بازدید : 6290
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6290
Your رای: