ضدآب کردن سنگ نمای ساختمان-شوره آجر, شوره آجر نما, شوره زدگی آجر, رفع شوره آجر, شوره زدن آجر, علت شوره آجر, شوره زدن آجر نما, ضد شوره آجر, شوره زدگی در آجر, آزمایش شوره آجر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
جعفری
آدرس
شهر تهران-15 خرداد
تلفن
09127650471
موبایل
09127650471
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سفيدك و شوره از آسيب هاي رايج نماهاي آجري مي باشد . علت اصلي وقوع آن به ميزان بالاي سولفات هاي مختلف در زمان ساخت آجر باز مي گردد و در زماني كه آجر در مجاورت باران قرار مي گيرد به صورت شوره روي سطح نما ظاهر مي شود.

اين سفيدك و شوره سطح نما را دائما مرطوب نگه داشته و باعث رشد كپك هاي سبز رنگ مي گردند. كه به غير از ظاهر نامناسب موجب از بين رفتن تدريجي آجر مي گردد. براي از بين بردن اين شوره روش هاي علمي و صنعتي زيادي وجود دارد ولي در مقياس كوچكتر نيز روش هاي سريع و كاربردي وجود دارد كه در اين جا توضيح داده مي شود:

بهترین و سریعترین روش از بین بردن این نوع شوره، استفاده از مواد نانویی می باشد.

در این روش مواد با پیستوله یا قلم روی آجر اجرا میشود.

محصول اول: این مواد کاملا بی رنگ بوده و بعد از اجرا داخل آجر نفوذ میکند. از خصوصیات این محصول ضدآب کردن نما، عدم جذب کثیفی، قابلیت تنفس اجر، جلوگیری از اینجاد قارچ و کپک روی نما، عمر بسیار بالا می باشد

محصول دوم: این مواد نیمه براق می باشد و بعد از اجرا، یک لایه نازک چند میکرونی روی کار ایجاد می شود. خصوصیات این محصول مشابه محصول اول می باشد. قابلیت تنفس ندارد.

محصول سوم: این مواد بصورت کاملا براق و شفاف می باشد و بعد از اجرا روی کار قابل لمس هستند. این محصول نیز سطح روی کار را کاملا عایق و ضد آب میکند.

شوره را بعد از خشك شدن مي توان با يك برس سيمي يا يك تكه گوني يا سنگ پا، پاك كرد.

ضمنا با اجرای مواد نانو بر روی آجر نما از نفوذ آب باران یا شستشو از نفوذ آب به درون آجر نما جلوگیری میگردد و بدین ترتیب آجر کیفیت و اصالت خود را حفظ مینماید.

اجرای مواد نانو روی نمای ساختمان فقط توسط گروه اجرایی متخصص این گروه بوده و سطح زیر کار باید خشک باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره 09127650471 تماس بگیرید

تلگرام. واتساپ. وایبر نیز به همین شماره می باشد

اینستاگرام : sibekhas
کد آگهی : 104634
بازدید : 8640
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8640
Your رای: