تامین پتو-فروش / خرید آداپتور دور سنج مدل RM-1502ساخت TES & PROVA تایوان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مرجع تجهیزات صنعتی ایران
آدرس
شهر تهران-تهران ،خیابان سمیه، بین مفتح و بهار، کوچه خوانساری پلاک 6 واحد 7
تلفن
02188325716
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش / خرید آداپتور دور سنج مدل RM-1502ساخت TES & PROVA تایوان
اینسترو سنتر با ارائه تنوع گسترده ای ازانواع آداپتور دور سنج از برند های (Tes & PROVA) تس و پرووا تایوان امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.
آداپتور دور سنج مدل RM-1502 ساخت TES & PROVA تایوان روی دور سنج ها مدل RM-1500 یا RM-1501 نصب میشود که دور سنج غیر تماسی را به تاکومتر تماسی تبدیل کند.
آداپتور دور سنج مدل RM-1502ساخت TES & PROVA تایوان
www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
کلمات کلیدی:
فروش آداپتور دور سنج مدل RM-1502ساخت TES & PROVA تایوان، فروش آداپتور دور سنج مدل RM-1502، فروش آداپتور دور سنج، آداپتور دور سنج مدل RM-1502، آداپتور دور سنج، اینسترو سنتر، Tes & PROVA ، تس و پرووا تایوان، دور سنج ، دور سنج غیر تماسی، تاکومتر تماسی

کد آگهی : 104982
بازدید : 6737
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6737
Your رای: