بلیط کیش-سامتیک - سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سامتیک
آدرس
شهر تهران-jتهران-خیابان وزراء - بین خیابان پنجم و هفتم
تلفن
021-84384
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سامتیک ، سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما
آسان ترین و مطمئن ترین راه خرید بلیط هواپیما
اگر قصد سفر دارید ، برای سفر هواپیما را انتخاب کردید و جهت تهیه بلیط زمان زیادی ندارید. دیگر نگران نباشید .ما برای شما سامانه ایی را فراهم نمودیم که در هر کجا که به اینترینت دسترسی داشته باشید میتوانید بلیط هواپیما را در چند مرحله کوتاه خریداری و رزرو نمایید.
این سامانه با کسب مجوز از سازمان هواپیما یی کشور و دریافت نماد اعتمادالکترونیک به مخاطبان خود این اطمینان را میدهد که خریدی مطمئن خواهند داشت.
ما در این وب سایت کلیه پروازهای شرکت های هواپیمایی را به صورت جامع در یک محیط کاربری آسان در اختیار مخطبانمان قرارداده ایم. کافی است مبدا، مقصد ، زمان پروازو را مشخص کنید تا کلیه پروازهایی که در زمان مورد نظر شما انجام می شوند برای شما نمایش داده شود و شما با مقایسه و بررسی پروازها ، مناسبترین پرواز را انتخاب نمایید.
همچنیین ما در کنار بلیط های سیستمی ، بلیط های چارتری را در اختیار شما قرار دادیم تا با یک هزینه کم بلیط پرواز خود را خریداری نمایید.
این وب سایت توسط یک تیمی متخصص طراحی گردیده و همچنین به وسیله یک تیم مجرب در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پشتیبانی میگردد.
خدمات سامتیک عبارتند از:
خرید بلیط هواپیما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته
ارائه بلیط های سیستمی
ارائه بلیط های چارتی
قابلیت کنسل نمودن بلیط سیستمی
استرداد وجه کنسلی بلیط سیستمی
کافی است یک بار امتحان کنید.
وب سایت : www.samtik.com
خط ویژه : 84384(021)
تلفن : 84385000
کد آگهی : 105003
بازدید : 12178
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12178
Your رای: