درمان ریزش موی سر-درمان ریزش مو و رویش مجدد مو گیاهی ژیوار

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ژیوار
آدرس
شهر تهران-
تلفن
021-47261000

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

نحوه استفاده جهت درمان ریزش مو و کمک به رویش مجدد موها:

هفته ای 3 مرتبه از شامپو و محلول ژیوار به روش زیر استفاده کنید:

موها را با شامپو ژیوار جهت چربی زدایی و رفع کثیفی و در نهایت درمان در دو مرحله شست و شو و آبکشی کنید و در هر مرحله بین 2 تا 3 دقیقه سر را ماساژ دهید. (توجه: به هیچ عنوان از برس های فلزی استفاده نکنید.)

پس از شست و شوی سر و گرفتن خیسی موها (موی مرطوب) از محلول ضد ریزش استفاده کنید. (میزان استفاده از محلول بسته به حجم موی سر بین 3 تا 6 میلی لیتر در هر نوبت می باشد.) سره مخصوص محلول را گذاشته و محلول را در نقاط کم پشت و یا طاس سر ریخته و سطح سر را به مدت 3 تا 5 دقیقه ماساژ دهید.

به هیچ عنوان از سشوار و مواد شیمیایی در زمان درمان استفاده نکنید. لازم به ذکر است پس از اتمام دوره 3 ماهه ، یک ماه فقط از شامپوی ژیوار استفاده کرده و مجدداً درمان را تا بهبود کامل ادامه دهید.

پس از بهبود کامل ریزش ، نازکی و رویش مو بهتر است استفاده از شامپو ژیوار را ادامه داده و محلول آن را 3 ماه یکبار (60میلی لیتر) استفاده کنید.

روش استفاده برای درمان خشکی ، شوره و آسیب دیدگی پس از رنگ مو ، دکلره مو و یا فر کردن مو:

هفته ای 3 مرتبه از شامپو و محلول ژیوار به روش زیر استفاده کنید:

موها را با شامپو ژیوار جهت چربی زدایی و رفع کثیفی و در نهایت درمان در دو مرحله شست و شو و آبکشی کنید و در هر مرحله بین 2 تا 3 دقیقه سر را ماساژ دهید. (توجه: برای آسان تر شدن عمل ماساژ سطح مو را با برس چوبی ژیوار ماساژ دهید.)

پس از استحمام و گرفتن آب موها ، محلول ژیوار را با کمک دو کف دست بر روی سطح موهای مرطوب ماساژ داده تا محلول توسط سطح مو جذب شود و این عمل را بین 3 تا 5 دقیقه انجام دهید.

آزمایشات نشان داده که پک 4in1 کاملا شوره ، خشکی و آسیب دیدگی موها را درمان می کند. در صورت آسیب دیدگی شدید و درمان نشدن با یک پک ، بهتر است پس از اتمام پک اول به اندازه یک بطری شامپو 250 میلی لیتری فقط از شامپو ژیوار استفاده کرده و سپس پک 2in1 را تهیه و همانند روش فوق استفاده نمایید.

جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.jivarco.com مراحعه نمایید.


کد آگهی : 105250
بازدید : 12544
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12544
Your رای: