ورق های نورد سرد و نورد گرم و-کابین های نیمه استیل مجموعه BETIS

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آسانسور بتیس
آدرس
شهر تهران-تهران نو،خیابان دماوند،مسیل جاجرود،ابتدای تیموری فر ،پلاک42،طبقه4،واحد 7
تلفن
02177165714
موبایل
09125109521
فکس
02177165714
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کابین های مجموعه BETIS همگام با استاندارد نوین بین المللی با رعایت کلیه اصول ایمنی ،متناسب با مشخصات فنی و کاربرد آن بر طبق درخواست سفارش دهنده ساخته می شود .

دیواره ،کف ،سقف، قاب ، کفشک های کابین ، از موادی ساخته میشوند که مقاومت بالایی در برابر نیروهای وارده در هنگام کارکرد عادی عملکرد ترمز ایمنی ، و برخورد احتمالی روی ضربه گیرها را دارا می باشد .

جداره کابین از ورق گالوانیزه با حداقل ضخامت 1.5 میلیمتر ساخته می شود و دیواره داخلی آن بنا به سلیقه سفارش دهنده و کاربرد آسانسور با چوب یا ورق روغنی و انواع استیل ( آینه ای ، خشدار ، گندمی ، طرح دار یا برجسته )رو کش شده است.

علاوه بر این کابین های پاناروما (شیشه ای ) باری و ماشین بر با استحکام بالا و زیبایی فوق العاده بنا به در خواست خریدار قابل ارائه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسانسور بتیس مراجعه فرمایید.



www.betislift.com

کد آگهی : 105283
بازدید : 10239
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10239
Your رای: