رشد سریع مو-پک ضد ریزش100 درصد درمانی (گیاهی )

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سایت ژیوار
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
021-47261000

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

همه ی شامپو های داخل بازار دارای سولفات(sulfate) و دی اکسان(dioxane) می باشد، این یعنی به طور کلی پایه شوینده های ظرفشویی داخل تمام آنها استفاده شده که در ترکیبات شامپو ژیوار به هیچ عنوان از این ترکیبات استفاده نشده است و استفاده بلند مدت این ترکیبات بصورت 100% باعث سرطان می شود.
از دیگر مواد رایج در شامپو ها فورمال دوئید (formaldehyde)و فلزات سنگین(metal heavy) می باشد که به هیچ عنوان داخل این شامپو نبوده و میزان آن صفر می باشد.
تست نهایی زئین(zein) در شامپو ژیوار میزان تخریب این شامپو را صفر معیین کرده است.
تست زئین همان تست میزان تخریب پذیری یک ماده روی پروتئین ذرت می باشد که این تست در حال حاضر در ایران هیچ گونه شامپو و مواد شوینده ای که میزان تخریب پذیری صفر داشته باشد را نداریم و تنها شامپو بچه ها تا 10% کنترل می شود که در شامپو ژیوار این میزان حتی از شامپو بچه موجود در بازار پایین تر و صفر می باشد.
مواد شیمیایی فوق سولفات (sulfate) ،دی اکسان (dioxane) ،فرمال دوئید (formaldehyde) ،فلزات سنگین(metal heavy) در تمام محصولات شوینده ظرفشوی، لباسشویی تا بهترین نوع شامپو های ایرانی و چه بهترین برند های خارجی با قیمت های گران موجود در بازار یافت میشود که این مطلب مصرف مداوم این نوع شامپوها را غیر ممکن کرده و سرطان زا بودن آن اثبات شده است.
اگر به بروشورهای مصرفی حتی بهترین شامپو ها توجه کنید می بینید که تاکید می شود بعد از یک دوره زمانی خاص دیگر از این شامپو استفاده نشود و یا شامپو های دیگر پیشنهاد می گردد.
استفاده مداوم از شامپو های دارای مواد فوق ، پیاز مو و پوست سر حساس و غیر قابل درمان می کند و بعد از آن دیگر هیچ محصول تقویتی روی پیاز مو و پوست سر شما تاثیری نخواهد داشت.
شامپوی ژیوار با حذف این مواد (سولفات،دی اکسان،فرمال دوئید و فلزات سنگین) به صورت 100% مشکلات سرطان زا بودن شامپو را کاملا حذف کرده و علاوه بر آن تست نهایی شامپو (زئین(zein)) که میزان تخریب یک محصول شوینده را نشان می دهد در ژیوار صفر می باشد.
ژیوار تنها یک شامپوی تقویتی با خواص و عصاره های گیاهی مفید نمی باشد بلکه بهترین شامپو بدون هیچ گونه تخریب و زیانی برای موی شماست.

کد آگهی : 105382
بازدید : 7909
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7909
Your رای: