درب لولایی آسانسور-شستی آسانسور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آسانسور فراز پیمای بتیس
آدرس
دماوند-تهران نو،خیابان دماوند،مسیل جاجرود،ابتدای تیموری فر ،پلاک42،طبقه4،واحد 7
تلفن
021-77165714
موبایل
09125109521
فکس
021-77165714
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شستی آسانسور



کلید های احضار طبقات و صفحه کلید داخل کابین جزء معدود قسمت هایی از سیستم آسانسور شما می باشد که از جهت زیبایی ظاهری و عملکرد فنی در نهایت اهمیت قرار دارند.

مجموعه BETIS با در نظر گرفتن زیبایی ظاهری و عملکرد فنی این قطعه مهم همکاری خود را با بهترین شرکت های ایرانی و خارجی جهت براورده نمودن نیاز و سلیقه مشتریان خود دارد.

تمامی کلید های استفاده شده در آسانسور های BETIS دارای ویژه گیهایی چون استفاده از سوکت به جای ترمینال به جهت کاهش زمان و خطا در نصب و خرابی این محصول می باشد .

استفاده از سگمنت های بزرگ و های لایت که باعث زیبایی نشانگر شده و خواندن آنها را آسانتر میکند.

دارای تنوع در نمراتورها و سیستم های نشان دهنده به صورت دیجیتالی ، دات ماتریس (ریزشی ) ماننیتور یا LCD . در ابعاد و کلید ها ی متنوع

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسانسور بتیس مراجعه فرمایید.

www.betislift.com


کد آگهی : 105435
بازدید : 8903
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8903
Your رای: