کفش افزایش قد-انواع کفش پاشنه مخفی مردانه و افزایش قد زنانه در ایران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
7shoes
آدرس
شهر تهران-
تلفن
8330 8978
موبایل
تلفن : 1449 983 919 0098
فکس
فکس : 8330 8978 21098
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه اینترنتی سون شوز نمایندگی تولید ، توزیع و فروش اینترنتی و پستی ( پرداخت در محل )

انواع کفش پاشنه مخفی مردانه و افزایش قد زنانه در ایران

با عضویت در سایت علاوه بر شرکت در قرعه کشی ماهانه از 250000 ریال تخفیف در اولین خرید خود بهره مند شوید.
خرید کفش قد بلندنمایندگی کفش پاشنه مخفیکفش افزایش قد مردانه

1- با داشتن قدی بلندتر می توانید در ارتباطات اجتماعی و کاری خود موفق تر باشید.

2- تجربه نشان داده است که در مقایسه با مردان کوتاه قد ، مردان قد بلند در بین زنان از مقبولیت و جذابیت بیشتری برخوردارند.

3- براساس یک مطالعه علمی در آمریکا هر مرد به ازای هر اینچ قد اضافه خود در حدود 600 دلار درآمد اضافی در مفایسه با مرد کوتاه قد هم رده خود داشته است.

4- جهت تصدی یک پست ( شغل ) مردانی که قد بلند تری دارند از 72 درصد شانس بیشتری نسبت به مردان همتراز اما کوتاه تر از خود برخوردارند.

5- تحربه نشان داده است که حدود 90 در صد از روسا و صاحبان شرکت های بزرگ را افراد قد بلند تشکیل می دهند.

6- براساس آمار از 22 انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا در 18 مورد کاندیدایی که قد بلندتری داشته پیروز انتخابات بوده است.

7- تجربه سه ساله ما در تولید و فروش کفش های پاشنه مخفی افزایش قد ، گویای این واقعیت است که در صورت بلندتر یا مساوی بودن قد خانمها از همسران خود نوعی سرخوردگی در آنها ابجاد کرده و به دنبال روشی جهت رفع این مشکل بوده اند.

کفش های افزایش قد سون شوز به شما کمک خواهد کرد تا بیش از پیش قدی کشیده تر و جذابیت و اعتماد به نفسی افزون تر داشته باشید. کفش هایی که با پاشنه مخفی و ندید 7 سانت قد شما را افزایش می دهد بی آن که کسی به این راز قد بلند شدن شما پی ببرد.

اگر شما هم دوست دارید بلند قد بودن را تجربه کنید هم اکنون یک جفت کفش پاشنه مخفی از فروشگاه ما سفارش دهید.
کفش افزایش قد
کد آگهی : 105637
بازدید : 7915
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7915
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باکفش افزایش قد 2 مورد
کفش پاشنه مخفی مردانه دامادی و مجلسی

کفش پاشنه مخفی مردانه دامادی و مجلسی

فروشگاه پارس تی وی شاپ
1396/6/4 14:10:00

مدل های جدید و متنوع کفش پاشنه مخفی افزایش قد مردانه به بازار آمد. استقبال بی نظیر شما هم وطنان ... متنوع کفش پاشنه مخفی افزایش قد مردانه به بازار آمد. استقبال بی نظیر شما هم وطنان عزیز از کفش ها

کفش پرفکت استپس سری 2013 اصل

کفش پرفکت استپس سری 2013 اصل

فروشگاه ایرانیان
1396/6/12 10:14:25

کفش پرفکت استپس سری ۲۰۱۳ تفاوت اصلی سری جدید کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ با سایر کفش ها در فرم منحنی کف آ ... زن کاهش سایز سوزاندن چربی های اضافه شکل دادن به بدن بدون نیاز به باشگاه رفتن بهبود گردش خون که باعث