استاندارد هنگ کنگ Standard-فروش یو وی متر - UV متر- UV سنج UV Light meter

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مرجع تجهیزات صنعتی ایران
آدرس
شهر تهران-تهران ،خیابان سمیه، بین مفتح و بهار، کوچه خوانساری پلاک 6 واحد 7
تلفن
02188325716
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش یو وی متر - UV متر- UV سنج UV Light meter
اینسترو سنتر با ارائه تنوع گسترده ای ازانواع یو وی متر / UV سنج از برند های استاندارد هنگ کنگ (Standard) و لوترون Lutron و میک تایوان (MIC) امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.
یو وی لایت متر ها قابلیت اندازه گیری نور ماورا بنفش با طول موج بلند را دارند و یک نور سنج حرفه ای با کیفیت بالا می باشند.
ریزپردازنده های استفاده شده در یو-وی لایت مترها باعث شده است که بیشترین دقت ممکن را داشته باشد و امکانات و ویژگیهای ویژه ای را فراهم کرده است. سنسور UVA منحصر به فرد نورسنج ها دارای فیلتر تصحیح می باشد. یو-وی مترها دارای نمایشگر LCD می باشند و بدنه آن جمع و جور می باشد.
همچنین قابلیت ثبت و بازخوانی حداکثر و حداقل مقدار و نگهداری داده ها را دارد و امکان خاموش شدن خودکار این دستگاه باعث افزایش عمر باتری شده است. UV مترها از ابزارهای پرکاربرد در تجهیزات پزشکی می باشند.
برخی یو وی متر / UV سنج موجود در سایت Instrucenter.com :
• یو-وی لایت متر Lutron مدل UVA-365
• یو-وی لایت متر Lutron مدل 340UV-
• یو-وی لایت متر Lutron مدل 254UVC-
• نشت یاب اشعه ماکروویو مدل ST-2G ساخت شرکت استاندارد
• UV متر،نورسنج وسولارمتر (در یک دستگاه)مدل98208 ساخت کمپانی MICتایوان

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.

برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
کلمات کلیدی:
فروش یو وی متر، فروش UV سنج، UV Light meter، اینسترو سنتر، یو وی متر ، UV سنج، کالیبره کردن UV متر، کالیبره کردن یو وی متر، گواهی کالیبره UV متر، استاندارد هنگ کنگ Standard ، لوترون Lutron ، میک تایوان MIC، یو-وی لایت متر Lutron مدل UVA-365، یو-وی لایت متر Lutron مدل 340UV-، یو-وی لایت متر Lutron مدل 254UVC-، نشت یاب اشعه ماکروویو مدل ST-2G ، UV متر،نورسنج وسولارمتر (در یک دستگاه) مدل98208



کد آگهی : 105671
بازدید : 7392
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7392
Your رای: