پرواز چارتر ی به دبی-نسخه وب موبایل های هالیدی مختص تمامی گوشی و تبلت ها

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
های هالیدی
آدرس
شهر تهران-تهران-ستاری
تلفن
02144056518
موبایل
09371802700
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

های هالیدی مرجع پرواز چارتر و تورهای مسافرتی نسخه وب موبایل سایت خود را جهت رفاه بیشتر کاربران موبایل و تبلت ارائه می دهد.

با توجه به افزایش کاربران موبایل جهت جستجوی پرواز در سایت های هالیدی و درخواست های فراوان کاربران ویندوز فون یا ios خود را ملزم به خدمت رسانی به این دسته از کاربران سایت های هالیدی دانستیم و سعی کردیم از فرصت تعطیلات نوروز 95 استفاده کنیم تا این کمبود را رفع نماییم.
از این پس این دسته از کاربران که از گوشی موبایل یا تبلت برای استفاده از خدمات سایت های هالیدی بهره می برند بدونه هیچ تغییری می توانند نسخه وب موبایل سایت را استفاده کنند. فقط کافیست طبق روش همیشگی سایت را باز کنند.پیشنهاد ما برای استفاده از سایت های هالیدی مرورگر گوگل کروم می باشد در صورتی که این مرورگر را ندارید می توانید از اپ استور های موجود برای نصب آن استفاده نمایید.
نسخه وب موبایل از تمامی امکانات سایت های هالیدی سازگار با موبایل شما بهره می برد نظیر جستجوی پرواز، تورهای مسافرتی، مسیرهای پرتردد پروازی، کاریابی و کارمندیابی در آژانس های مسافرتی، تازه های گردشگری و بانک آژانس های مسافرتی
کد آگهی : 107384
بازدید : 7897
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7897
Your رای: