شیر برقی گاز- خانه هوشمند

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت هوشمندسازان
آدرس
رشت-رشت، میدان لاکانی، خیابان رودباری، ساختمان سناتور
تلفن
01333261724
موبایل
01333261724
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

امروزه مفاهیم و پارامترهای لازم جهت یک زندگی ایده آل، پا را فراتر از چهارچوب ها و تعاریف نهاده و صرفا محدود به یک چهار دیواری با یک سقف بالای سر نیست. چرا که امروزه، قابلیتهای خاصی چون کنترل منزل از راه دور، کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی، کنترل آسانسور، سیستم های ایمنی و امنیتی، سیستم سخنگوی فارسی و ده ها قابلیت نرم افزاری دیگر جهت اداره محیط زندگی، بخش جدا نشدنی و لاینفک زندگی امروزی می باشند.
بنابراین مهم است در خانه ای زندگی کنیم که خطر نشت گاز و حریق ما را تهدید نکند و یا اگر هم اتفاقی افتاد جلوی گسترش حادثه، سریعاً و به صورت اتوماتیک گرفته شود. این مهم است که در خانه ای امن و به دور از دغدغه هایی مانند سرقت و ... زندگی کنیم. و علاوه بر تمام این موارد مهم، ضروری به نظر می رسد که در خانه ای زندگی کنیم که مصرف انرژی در آن، منطبق با الگوی صحیح مصرف طراحی شده باشد.
در این میان، خانه هوشمند طراحی شده توسط شرکت هوشمندسازان، گامیست اساسی در جهت بالا بردن سطح کیفیت و استاندارد زندگی.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید.
www.hooshmandbms.com




کد آگهی : 108069
بازدید : 9185
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9185
Your رای: