فروش پمپ دنده ای-فروش دوزینگ پمپ -مترینگ پمپ

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهندسی افق پمپ
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
02165467871
موبایل
09120294128
فکس
02165467871
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

انواع پمپ های دوزینگ - پالایشگاهی.شیمیایی.صنعتی (فعال در حوزه صنعت نفت گاز پتروشیمی)

دوزینگ پمپ دستگاهی است که مقدار دقیقی از مواد شیمیایی را تزریق می نماید. دبی این پمپ ها به صورت دستی و یا اتوماتیک و بسته به شرایط فرآیند قابل تغییر می باشد. این پمپ ها قادرند محدوده وسیعی از مواد شیمیایی حاوی اسیدها، سیالات خورنده و یا مایعات ویسکوز و اسلاری را پمپاژ نمایند. دقت کورس های رفت و برگشتی این پمپ ها بسیار بالا می باشد چرا که می بایست در هر کورس دوز صحیحی از سیال را پمپاژ نمایند.

ساختار پمپهای دوزینگ
==محرکه
عموماً محرکه این پمپ ها یک الکتروموتور جریان متناوب AC دور ثابت می باشد. در بعضی موارد ممکن است الکتروموتورهای دور متغیر، موتورهای پنوماتیکی و یا هیدرولیکی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

==مکانیزم حرکت
مکانیزم حرکت بگونه ای است که حرکت دورانی الکتروموتور به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می گردد. غالب پمپ هایی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، اجزا مکانیزم حرکتی آنها درون روغن قرار می گیرد تا عملکرد مداوم سیستم تضمین گردد.

==تنظیم دبی
دبی پمپ با تغییر طول موثر کورس و یا تغییر سرعت کورس تنظیم می گردد. بیشتر دوزینگ پمپ ها از یک پیچ میکرومتر یا چیزی شبیه آن برای تنظیم دبی استفاده می کنند . میکرومتر می تواند با یک عملگر پنوماتیکی و یا الکترونیکی جایگزین گردد. در این حالت عملگر با سیگنالی که از سیستم دریافت می کند، دبی را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند.

با توجه به نوع گستردگی مایعات درنیازهای مختلف انتقال انواع مختلفی از پمپ ها
طراحی وساخته شده اندکه شامل:

جابجایی مثبت: دوزینگ – پیستونی - دنده ای
پلانجری: دیافراگمی - لجن کش - کف کش - چند طبقه مولتی استیچ – پرستالتیک
گریزازمرکز: سانتریفیوژ

راهنمای انتخاب پمپ:
• آیا سیال خورنده است؟
• میزان دبی وفشار باید چقدر باشد؟ آیا ساینده است؟
• آیا حامل ذرات جامد می باشد؟ اگر چنین می باشد اندازه و درصد آنها چیست؟
• آیا مایع ویسکوز است ؟ ویسکوزیته آن چقدر است؟ فشار بخارآب چقدر است؟
• آیا درمقابل درجه حرارت حساس است؟
• اگر مایع سرد و آب آشامیدنی تمیز باشد شرایط انتخاب در فرایند پمپ تاثیر ندارد؟



کد آگهی : 108139
بازدید : 8483
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8483
Your رای: