عایق STI-عایق صوتی | عایق صدا | آکوستیک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هارمونیک فرم
آدرس
شهر تهران-اتوبان نواب - قبل از تونل توحید - مجتمع تجاری اداری شاهین - طبقه اول
تلفن
66381789 - 66381323
موبایل
09122034953
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مجموعه هارمونیک در سال 1392 تاسیس و تا به امروز مشغول به فعالیت می باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن هیاهوی امروزی و نا آلایندگی های صوتی فراوان در کلان شهرها و نیاز روزافزون جامعه به خصوص بخش ساختمانی به عایق صدا ( آکوستیک ) فعالیت خود را آغاز نموده است. لازم به ذکر است که زیبایی محصولات یکی از مهمترین دغدغه های این مجموعه می باشد که به لطف خداوند تا کنون موفق به طراحی زیباترین پنل های عایق آکوستیک در ایران با کارایی نامبرده شده ایم. این مجموعه که تنها شرکت تولید کننده پنل های آکوستیک در ایران می باشد موفق به تولید انواع پنل ها و قطعات اسفنجی مورد نیاز سینماها، استودیوی ضبط صدا و سالن های کنفرانس شده است.

آکوستیک چیست؟

علوم مربوط به صدا و شنوایی را در اصطلاح اکوستیک ( Acoustic ) می نامند. به طور کلی علمی که به تولید و چگونگی انتقال امواج صدا در محیط های گوناگون می پردازد و پدیده های بازتاب، شکست، پخشایی و جذب آنها را در ساختمانها؛ تالارها، اتاق ها و استودیوها بررسی می کند، اکوستیک نام دارد. علم آکوستیک دارای شاخه های بسیار زیادی از جمله : آکوستیک ساختمان و سالن ها، آکوستیک هوایی، آکوستیک موسیقی، آکوستیک زیر آبی، آکوستیک ناخطی، آکوستیک شنوایی و فیزیولوژی، آکوستیک مولکولی و … می باشد.
هدف اصلی آکوستیک از بین بردن صداهای زائد و مزاحم ( نویز ) در سالن ها و ساختمان ها و ایزوله سازی صوتی سالن و ساختمان و ساختن فضای مرده برای ضبط در استودیوها می باشد.
اکوستیک در ایران
در ایران رشته ای مستقل به نام اکوستیک در دانشگاه ها موجود نمی‌باشد. ولی در رشته هایی مثل فیزیک، معماری، تئاتر و موسیقی به طور مختصر و به صورت تنها چند واحد درسی به این دانش پرداخته می‌ِشود. از میان تمامی زیر شاخه‌های این رشته در ایران تنها اکوستیک ساختمانی و اکوستیک موسیقی توسط اشخاص و شرکت ها و برخی سازمان ها دنبال شده و مورد بررسی قرار گرفته است.
کد آگهی : 108749
بازدید : 6768
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6768
Your رای: