pH متر-پرليت در صنعت ساختمان (prelite )

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
zamin kavq
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
02188385541
موبایل
09365077781
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پرليت در صنعت ساختمان (prelite )
پرليت (perlite )
مزيت هاي استفاده از پرليت زمين کاو در صنعت ساختماني
? از جمله کاربردهاي پرليت در ساختمان مي توان به سبک سازي، عايق صوتي، عايق حرارتي، قابليت اتصال با انواع ملات، سوراخ پذيري، ريزش کم و ... مي¬توان اشاره نمود.
? بلوک هاي سبک پرليتي به دليل مقاومت فشاري بالا، ضريب انتقال حرارتي پايين همگام با مبحث 19 مقررات ملي ساختمان قرار مي گيرد.
? عايق زير طبقات پرليت، عايقي غير آلي بوده که فساد نيافته و به آساني مشتعل نمي شود. ار آنجائي که PH آن خنثي است، در لوله کشي¬ها و سيم¬کشي¬هاي الکتريکي که در زير طبقات انجام مي شود خوردگي و سايش نيافته و به ميزان زيادي انتقال صدا از يک طبقه به طبقات ديگر و از طبقه به ديوارها و از سيستم لوله هاي زير طبقات را کاهش مي دهد.
? از آنجايي که پرليت يک عايق خارق العاده بوده و وزن سبک داشته، در مقابل آتش سوزي، پوسيدگي و موريانه زدگي مقاوم ميباشد.
? با توجه به اينکه ابن بلوک با شکل هندسي منظم و با وزن مخصوص پايين توليد مي گردد، هر سرويس، نسبت به مصالح مشابه با حجم بيشتر و وزن کمتري بارگيري مي شود.
شرکت زمين کاو تامين کننده پرليت مورد نياز براي صنايع ساختماني مي باشد.
نحوه خريد و ارتباط با شرکت
شرکت زمين کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021
موبايل شرکت: 09365077781
پرليت، سبک سازي، عايق صوتي، عايق حرارتي، سوراخ پذيري، مبحث 19، فساد ناپذير، phخنثي، وزن مخصوص پايين،perlite


کد آگهی : 109018
بازدید : 4725
★★★★★★★★★★ 5/ 5 4725
Your رای: