فیلم های آموزشی-فروش ویژه DVDهای بنیاد دانش بنیان آفبا

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
پویا کنکور
آدرس
شهر تهران-خیابان انقلاب،چهار راه وصال،خیابان ابوریحان،خیابان لبافی نژادغربی،پلاک 92 طبقه اول
تلفن
02166175803
موبایل
09125006637
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

در هرکجای ایران که هستید ، با هر وضعیت مالی و درسی ، از تدریس برترین دبیران آموزشی کشور بهره مند شوید . با فیلمهای آموزشی آفبا برترین سطح آموزش را همواره در کنار خود داشته باشید.
همواره تولید یک محصول برتر برای مخاطبان و دانش آموزان عزیز یکی از بزرگترین دغدغه های مجموعه بنیاد دانش بنیان آفبا بوده و سعی کرده ایم تا در سال های فعالیت این بنیاد دانشگاهی ، کیفیت را سر لوحه کلیه اقدامات و تولیدات خویش قرار دهیم . بر این اساس زبده ترین تیم های تولیدی و تصویر برداری را در کنار بالاترین و به روز ترین تجهیزات مالتی مدیا به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم عنوان با کیفیت ترین فیلم های آموزشی ایران را برای مجموعه های تولیدی خویش رقم زده و محصولی متفاوت را برای مخاطبین خویش فراهم آوریم.
برای تهیهDVD های آفبا ویژه ٤ سال دبیرستان و کنکور سراسری با 25 درصد تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور میتوانید با شماره 02166175803 تماس حاصل نمایید.

***************ارائه دی وی دی های آفبا با 25 درصد تخفیف ویژه**************


کد آگهی : 111124
بازدید : 5983
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5983
Your رای: