نمایندگی برش پلاسما-صنایع جوش و برش سوان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آرموند قرابیگی
آدرس
شهر تهران-خیابان امام خمینی، پاساژ ابزار و یراق، طبقه دوم، شماره 352
تلفن
77600200
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بنیان گزاران این گروه با نیم قرن تجربه با هدف تا'مین ماشین آلات جوش و برش با کیفیت بالا جهت واحدهای تولیدی،صنعتی،ساختمانی و صنایع غذایی و داریی تا'سیس، و توانسته با اخذ نمایندگی از تولید کنندگان تراز اول جهان،گام موثری در رفع نیاز فعالان این عرصه بردارد.
معرفی و مشاوره،آموزش تمام مراحل جوش آرگون و co2 و برش پلاسما، با پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش با رعایت حقوق مصرف کننده از اهداف اصلی این گروه میباشد.
صنایع جوش و برش سوان دارای نمایندگی های فعال در کشور میباشد و با گارانتی نمودن محصولات خود به مدت حداقل یکسال خدمات خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مصرف کنندگان ارائه داده و رضایت آنان را فراهم نموده است.
مجموعه ایی از بهترین دستگاهای جوش آرگون و co2،زیر پودری،برش پلاسما و تجهیزات جانبی کل مجموعه با ارائه بهترین خدمات با کادر مجرب توانسته جوابگوی هر نوع سلیقه ایی باشد.
از بهترین دستگاهای موجود در صنعت جوش دنیا که در صنایع جوش و برش سوان موجود میباشد میتوانیم از برندهای فوق نام ببریم.
Miller - lincoln - l.TEC - Union carbide - Messer GRISHEIM - Fronius - kemppi -Pro tec -ASEA - AUTO WEL- ESAB - LORCH- HOBART- MERCLE- SAF-و.....
صنایع جوش و برش سوان دارای کارگاه جوشکاری خدمات با 30 سال سابقه درخشان بوده و توانایی واقعی آموزش جوشکاری آرگون جهت خدمات سیلندر و سرسیلندر را دارد، و توانسته در همین راستا جوشکاران زیادی را در سراسر ایران همراهی کند.
صنایع جوش و برش سوان مجهز به کارگاه باز سازی ماشین آلات.دفاتر فروش و همچنین کارگاه خدمات پس از فروش در مرکز تهران میباشد.
کد آگهی : 111337
بازدید : 6922
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6922
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بانمایندگی برش پلاسما 1 مورد
برش پلاسما ، واترجت

برش پلاسما ، واترجت

مهدی ملکی
1396/5/31 12:21:12

تنها نماینده فروش قطعات اورجینال برش واترجت KMT آمریکا در ایران تحویل فوری تمامی قطعات پمپ واتر جت ... تنها نماینده فروش قطعات اورجینال برش واترجت KMT آمریکا در ایران تحویل فوری تمامی قطعات پمپ واتر جت