آرام بخش-فروش گیاه دارویی به لیمو و برگ به لیمو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
افضلی
آدرس
شهر کرمان- کرمان
تلفن
09179467905
موبایل
09179467905
فکس
03432816459
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش انواع نشا ریشه دار و قلمه بدون ریشه گیاه دارویی به لیمو
رفع کننده دردهای عصبی، تقویت حافظه و ایجاد آرامش و درمان بی خوابی، خاصیت ضد میکروبی قوی، مسکن، مقوی معده، ، تب بر، آرام بخش، ضد تشنج، ، پایین آورنده تب و درمان سرماخوردگی و آسم، برگ این گیاه در رفع تپش قلب، ضد اسپاسم، و برای تقویت معده در ردیف بهترین داروها قرار می گیرد که برای این منظور بهتر است همیشه به صورت دم کرده مانند چای مصرف شود .همچنین به عنوان ادویه در مصارف خانگی نیز کاربرد دارد.
نوشیدن دم کردهٔ گیاه به‌لیمو به صورت چای، طرفداران زیادی داردو خیلی ها چای به لیمو را دوست دارند،بهتر است بدانید نوشیدنی که به نام “شربت به‌لیمو” مشهور است ربطی با گیاه به‌لیمو ندارد.

مشکلات خواب :دمکرده به لیمو دمنوش مطبوع و لذت بخش است که اثر ملایمی داشته و میتوان از آن بعد از شام یا آخر شب استفاده کرد تا یک خواب آرام و راحت داشت. این گیاه دارای اثر تقویت اعصاب است که با افسردگی نیز مقابله می کند.
کمک به دستگاه گوارش : دم کرده به لیمو که عطری شبیه لیمو دارد، هضم غذا را بهبود می بخشد و ناراحتی های معده مثل نفخ و گاز معده را از بین می برد.. چای به لیمو ( که به آن چای جادویی و چای آرامش می گویند ) از بهترین نوشیدنی های روی زمین است. اسانس این گیاه در صنایع غذایی و در تهیه انواع عطر و ادکلن بسیار کاربرد دارد. به لیمو یکی از گیاهانی است که امروزه در باغ های آروماتیک کشورهای اروپایی بوفور کشت می گردد.
مشاوره و فروش : ، 09132407678، 09179467905،


کد آگهی : 111350
بازدید : 7715
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7715
Your رای:
کلمات کلیدی