قالب های تونل-شیلنگ سیلیکونی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ولی الله کرمی
آدرس
شهر تهران-میدان امام خمینی-خیابان امیر کبیر- خیابان ناظم الاطباء جنوبی جنب پاساز سبحان پلاک23
تلفن
021 - 33993505 021 - 33944206 021
33532279 -
موبایل
09125638445
فکس
021-33993505 02133944206
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه تکنو شیلنگ کرمی عرضه کننده و تولید کننده شیلنگ های با کیفیت و پر کاربرد در ایران می باشد.
دامنه کاری شیلنگ های سیلیکونی بسیار وسیع بوده و دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند. این محصولات در دما های بسیار بالا تر از دمای محل زندگی میکروب ها و قارچ ها مقاومت نشان داده و به همین دلیل در ساخت تجهیزات پزشکی پر کاربرد می باشند. سیلیکون های RTV مناسب استفاده در گروه ضد روغن نبوده و می بایست از گروه سیلیکون های HTV استفاده کرد. سیلیکون ها در زمان تماس با انواع روغن اتومبیل متورم نشده و تاثیر پذیر نخواهند بود.
سیلیکون
High Temperature Vulcanisation:

سیلیکون HTV متشکل از یک زنجیره بلند الاستومری دارای گروههای وینیل می باشد که کامپاندهای حاصل از این سیلیکونها پس از میکس با کاتالیزور و تحت دمای بالا (به طور متوسط 150 الی 180 درجه سانتیگراد) ولکانیز می گردند.
در فرایند تولید این محصول مونومرهای سیلوکسان با ادیتیو های مربوطه ترکیب شده و در طی پروسه های متعدد از طریق عملیات حرارتی به پلیمر HTV تبدیل می شود.

دلایل و مزایای استفاده از سیلیکون های HTV:
مقاومت شیمیایی بالا
مقاومت در برابر ازون
مقاومت در برابر سرما و گرما
خواص مکانیکی خوب
خواص الکتریکی خوب
آب گریز بودن
رنگ پذیری آسان و بسیاری ویژگی های منحصربه فرد دیگر...
سیلیکون های HTV با استفاده از دو مکانیزم عمده می توانند پخته شوند که عبارتند از:
1) پخته شدن با استفاده از پروکسایدها که در تولید محصولات اکسترودری و قالب گیری کاربرد دارند.
2) پخته شدن با استفاده از پلاتین.

سیلیکون های
Room Temperature Vulcanization Silicone:

سیلیکون های RTV معمولا در حضور کاتالیست های حاوی پلاتین و یا ترکیبات قلع پخته یا (Cure) می شوند. این دسته ازسیلیکون ها جهت پخته شدن نیازمند دمای بالا نبوده و در دمای محیط عملیات پلیمریزاسیون صورت می گیرد. این سیلیکون ها در دو گروه تک جزئی و یا دو جزئی با مقاومت بالا در برابر شوک های مکانیکی و حرارتی عرضه می گردند. سیلیکون های دو جزئی B و A معمولاً بصورت 1:1 مورد استفاده قرار می گیرند . این دسته از سیلیکون ها در محدوده سختی خیلی نرم ( SHORE A 15) تا متوسط (SHORE A 40) تولید می شوند.

کاربرد شیلنگ های سیلیکونی
صنایع ساختمانی
صنایع پزشکی و داروسازی
صنایع گاز سوز
صنایع لوازم خانگی
صنایع غذایی و بهداشتی
صنایع هوا فضا
صنایع نظامی
صنایع واگن سازی و تاسیسات تونل

فروشگاه تکنو شیلنگ کرمی در راستای تامین نیاز خریداران با کیفیت ترین محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رساند. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید جهت سفارش کالای مد نظر خود اقدام نموده و در اسرع وقت محصول خود را تحویل بگیرید.
قیمت مناسب نشانه مشتری مداری ماست.
کد آگهی : 112197
بازدید : 10066
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10066
Your رای: