دزد گیر هوشمند خودرو-دستگاه سه کاره اتاکو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فامیلی
آدرس
بابل-
تلفن
09113121002
موبایل
09337737995

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دیگه نیازی به قفل فرمان قفل پدال و دزدگیر های رایج ندارید:

به منظور سهولت در رانندگی و ایمنی بیشتر خودرو این دستگاه تولید شده و سه کاره بودن این دستگاه باعث کمتر شدن حجم سیم کشی در اتومبیل و کاهش هزینه نسبت به خرید هریک از محصولات بطور جداگانه گردیده است. به منظور درک بیشتر شما عزیزان از این دستگاه در زیر هریک ازسیستم های این دستگاه را توضیح خواهم داد:

1-**سوییچ کارت**:با استفاده از این سیستم شما دارای یک کارت الکترونیکی هوشمند می شوید و تا زمانی که کارت را به محل مورد نظر که به دلخواه شما تعیین می گردد نزدیک نکنید خودروی شما حتی با سوییچ هم روشن نمی شود!! در واقع با نصب این سیستم دیگر نیازی به قفل فرمان-قفل پدال و یا دیگر تجهیزات ایمنی و دزدگیرهای رایج نخواهید بود!!

2-**فلاشر اضطراری**:نصب این سیستم این امکان را فراهم میاورد که هر زمان با ترمز شدید فلاشرهای اضطراری بصورت اتوماتیک و هوشمند فعال می گردد تا شما با توجه بیشتر در صدد رفع بحران بوجود آمده برآیید.

3-**اتو لایت**:با نصب این سیستم چراغهای جلوی خودروی شما بصورت اتومات در شب روشن و در روز خاموش می شود و این دستگاه هیچ تداخلی با روشن و خاموش کردن چراغ خودرو بصورت دستی نداشته و هر زمان که بخواهید میتوانید خودرو را از حالت اتولایت خارج کنید و بصورت دستی استفاده نمایید.

تلگرام:0903XXX1325

توجه توجه!!! اگر بیش از 5 عدد از این محصول را از ما خریداری کنید به ازای هرکدام 24 هزار تومان به شما تخفیف خواهیم داد و خرید بالای 50 عدد به ازای هر کدام 34 هزار تومان
کد آگهی : 112587
بازدید : 5624
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5624
Your رای:
کلمات کلیدی