رزرو هتل خارجی-تور گرجستان لحظه اخری با آژانس فهیم گشت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آژانس مسافرتی فهیم گشت
آدرس
شهر تهران-تهران ضلع شرقی میدان هفت حوض-پلاک 39-طبقه اول
تلفن
02177940055
موبایل
09101260496
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

از تخصص های آژانس مسافرتی فهیم گشت برکزاری تور گرجستان لحظه آخری و تور گرجستان ارزان قیمت از تهران میباشد. با ارائه بهترین خمات مسافرتی.
آب و هوای بی نظیر تفلیس گرجستان ,وجود آثار باستانی زیاد و مراکز گردشگری شرکت در تور گرجستان را جذاب تر کرده است و فهیم گشت با خدمات مسافرتی با کیفیت و اقامت در هتل های زیبا یک سفر رویاییرا برای مسافران عزیز رقم میزند. تنها مافیست با ما در تماس باشید تا همکاران ما در فهیم گشت شما را از قیمت تور گرجستان و تور گرجستان لحظه اخری مطلع کنند و شما را از دیگر خدمات فهیم گشت از جمله خدمات ویزا ,رزرو هتل خارجی ,رزرو بلیط هواپیما و ... و دیگر تورهای فهیم گشت در اطلاع باشید.
کد آگهی : 112628
بازدید : 6705
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6705
Your رای: