قطر ایرهواپیمایی قطربلیط پرواز قطررزرو بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیماایرلاین خارجیامارات ایرترکیش ایر ماهان ایرآژانس مسافرتی فهیم گشت-سفر با هواپیمایی قطر با آژانس مسافرتی فهیم گشت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آژانس مسافرتی فهیم گشت
آدرس
شهر تهران-تهران ضلع شرقی میدان هفت حوض-پلاک 39-طبقه اول
تلفن
02177940055
موبایل
09101260196
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جهت سفر با هواپیمای قطر با آژانس مسافرتی فهیم گشت با آزانس مسافرتی فهیم گشت در تماس باشید و رزرو بلیطهواپیما قطر ایز را انجام دهید و بلیط هواپیما قطر ایر را با کم ترین قیمت خریداری نمایید.
هواپیمایی قطر هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در سطح جهان می باشدو در حال حاضر، روزانه به 150 مقصد در سراسر جهان پرواز میکند. تمامی پروازهای این هواپیمایی از ایران، در دوحه توقف دارند و پس از آن به مقصد مورد نظر پرواز می‌کند.
قطر ایر از ایرلاین خارجی می باشد . از دیگر ایرلاین خارجی فهیم گشت می توان به امارات ایر ,ترکیش ایر و ایرلاین داخلی ماهان ایر اشاره کرد که جهت تهیه بلیط آنها میتوانید با ما در تماس باشید .
کد آگهی : 112639
بازدید : 7068
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7068
Your رای: