تورهای ارزان کیش-برگزای تور لحظه آخری با آژانس مسافرتی فهیم گشت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آژانس مسافرتی فهیم گشت
آدرس
شهر تهران-تهران ضلع شرقی میدان هفت حوض-پلاک 39-طبقه اول
تلفن
02177940055
موبایل
09101260496
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

برکزاری تور لحظه آخری با قیمت ارزان از تخصص آژانس مسافرتی فهیم گشت میباشد. تور لحظه آخری فهیم گشت دارای بهترین خدمات مسافرتی و کم ترین قیمت می باشند و رقم زننده بهترین خاطرات برای مسافران عزیز میباشد.
از تورهای لحظه اخری فهیم گشت می توان به تور گرجستان , تور دبی , تور مالزی , تور ارمنستان , تور استتانبول ,تور اروپا , تور تایلند و ... اشاره کرد. تور مشهد و تو رکیش و تور ایرانگردی هم از تورهای داخلی فهیم گشت میباشند که به صورت لحظه اخری و اررزان قیمت برگزار می شوند. با همکاران ما در فهیم گشت در تماس باشید تا شما را از تور لحظه آخرری تابستان و نوروز و تمام فصل ها مطلع کنند و از قیمت های ما باخبر شوید.
کد آگهی : 112657
بازدید : 7109
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7109
Your رای: