چشم بند ضد زردی-درمان سریع زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی نوزاد شرکت زرد ایران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت زرد ایران
آدرس
شهر تهران-تهران -خیابان شهید نامجو -کوچه عبدالله زاده-کوچه شهید یونسی پلاک 6
تلفن
02177591303
موبایل
09120174179
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اگر نوزاد شما دچار زردی شدن است با اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید در منزل و در کم ترین زمان ممکن زردی نوزاد خود را درمان کنید .
با اجاره دستگاه زردی نوزاد چشم بند ضد زردی و شرت ضد زردی برای محافظت کامل نوزاد در درون دستگاه زردی به والدین داده میشود تا دغدغه ی برای درمان نوزاد خود نداشته باشند .
زردی نوزاد ممکن است به دلایل مختلف از جمله زردی شیر مادر , زردی فیزیولوژیک , مختلف بودن گروه خونی مادر و نوزاد باشند و در درجه های مختلف در نوزاد باشند که دستگاه زردی نوزاد شرکت زرد ایران در مد لهای مختلف و با ظرفیت های متفاوت ساخته شده اند تا زردی نوزاد را در هر درجه ای در منزل درمان کند.
دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی با جدیدترین تکنولوژی درمان زردی یعنی فتوتراپی عمل میکند که کم ترین خطر را برای نوازد دارد و سبب بهبود نوزاد در مدت کوتاهی می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اجاره دستگاه زردی نوزاد تنها کافیست با ما در تماس باشید همکاران ما 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستنند.
کد آگهی : 113494
بازدید : 6727
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6727
Your رای: