شرت ضد زردی-اجاره دستگاه زردی نوزاد با شرکت زردین بر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
02126706421
موبایل
09120145234
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت زردین بُر با اجاره دستگاه زردی نوزاد در راه درمان زردی نوزاد در منزل و با راحت ترین روش گام برداشته است . اگر نوزاد شما دچار زردی شده است با اجاره دستگاه زردی نوزاد شرکت زردین بُر می توانید زردی نوزاد خود را در منرل درمان کنید و هیچ احتیاجی به بستری شدن در بیمارستان و جدایی مادر از نوزاد نیست .
دستگاه زردی نوزاد و یا دستگاه فتوتراپی با به کارگیری از فتوتراپی که جدیدترین روش درمان زردی نوزاد می باشد عمل میکند . و با تابندن طیف مشخصی از نور به پوست نوزادنی که دچار بالا رفتن سطح بیلی روبین خون شده اند (زردی نوزاد ) زردی نوزاد را درمان می کند.
یکی از خطراتی که نوزادان را در بدو تولد تهدید می کند, بیماری زردی است. این یک بیماری شایع در بین نوزادان است که بطور متوسط نیمی از نوزادان عادی و ۸۰ درصد از نوزادان نارس به آن مبتلا می شوند. زردی نوزاد درمان های گوناگونی دارد که برخی جزو درمانهای سنتی محسوب می شودولی اجاره دستگاه زردی نوزاد درمان قطعی زردی , سریع و کم هزینه زردی می باشد .
چشم بند ضد زردی و شرت ضد زردی از دیگر خدمات هستند که جهت محافظت از نوزاد درون دستگاه زردی نوزاد به والدین داده می شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با ما در تماس باشید.
کد آگهی : 113513
بازدید : 6777
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6777
Your رای: