نازک دوزی زنانه-آموزشگاه خیاطی در شریعتی - مجتمع آموزشی سحر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جتمع آموزشی سحر در سال ** با مدیریت خانم معصومه لک زیر نظر سازمان فنی‌حرفه‌ای کشور تأسیس گردید. این مجموعه در رشته بافندگی شروع بکار کرد و در زمانی کوتاه در رشته‌های خیاطی و طراحی لباس فعالیت خود را ادامه داد. و هر روز با هدف توانمند‌سازی هنرجویان علاقمند، گام های بلندی در مسیر پیشرفت برداشت.

تعهد ما، به اشتراک گذاشتن دانش خود با علاقمندان و هنرجویان و ایجاد فرصت‌های یادگیری تجربی و تعهد به پژوهش و کارآفرینی است.

رویای ما، تحقق رویای هنرآموختگان این مؤسسه در دستیابی به حرفه‌ای شدن و کسب و کار برتر می‌باشد.

مأموریت ما، آماده سازی هنرجویان و علاقمندان در برتری حرفه‌ای در کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی، موثر و پایدار است که می‌کوشیم این مهم را با تعهد به انتقال دانش، آموزش و رهبری، پرورش خلاقیت، تشویق به عبور از مرزهای سنتی و طراحی راه ‌حل‌های نوآورانه ایجاد نماییم.

ما از ابتدای مسیر در کنارتان هستیم و گام به گام تا موفقیت و تحقق رویای حرفه‌ای شدن با شما همراهیم. برای این منظور تلاش نموده‌ایم به پشتوانه دانش و تجربه سال‌های آموزش و خدمت در این رشته‌ها، با ترکیب متدهای مختلف و ساده نمودن آنها، یادگیری را برایتان آسان نماییم و استعداد و علاقه را در وجودتان کشف و شکوفا کنیم تا در پایان دوره ضمن دریافت مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با کد بین‌المللی و قابل ترجمه، که در سایر کشورها نیز دارای ارزش و اعتبار شایانی است، بتوانید براحتی وارد بازار کار شوید.

با اشتغال هنرجویان فارغ التحصیل این مؤسسه، در بازار کار حرفه‌ای، صحت گفتارمان را در عمل ثابت کرده‌ایم. قدردان و متعهد به اعتماد شما عزیزان خواهیم بود.
دوره های آموزشی :
نازک دوزی زنانه
مانتو دوز
شلوار وز
ضخیم دوز زنانه
لباس شب و روز
طراحی لباس
ژورنال شناسی ( دوره تخصصی )
مجتمع آموزشی سحر با ارائه مدرک فنی و حرفه ای
بهترین آموزشگاه خیاطی در شمال تهران
بهترین آموزشگاه خیاطی در شریعتی
بهترین آموزشگاه خیاطی در میرداماد
بهترین آموزشگاه خیاطی در ظفر
بهترین آموزشگاه خیاطی در دولت
بهترین آموزشگاه خیاطی در قیطریه
بهترین آموزشگاه بافندگی در شمال تهران
بهترین آموزشگاه بافندگی در شریعتی
بهترین آموزشگاه بافندگی در میرداماد
بهترین آموزشگاه بافندگی در ظفر
بهترین آموزشگاه بافندگی در دولت
بهترین آموزشگاه بافندگی در قیطریه

جهت کسب اطلاعات بیشتر از کانال تلگرام ما بازدید فرمایید

تلگرام : saharinstitute@

+++ تصاویر درج شده در این آگهی نمونه کارهای هنرجویان عزیز مجتمع آموزشی سحر می باشد لطفا جهت مشاهده سایر تصاویر حتما از سایت ما لینک شده در قسمت مشخصات آگهی بازدید فرمایید. +++

________________________________________________________




کد آگهی : 114511
بازدید : 10774
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10774
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بانازک دوزی زنانه 1 مورد
آموزشگاه خیاطی در شریعتی - مجتمع آموزشی  سحر

آموزشگاه خیاطی در شریعتی - مجتمع آموزشی سحر

مجتمع آموزشی سحر
1397/5/13 11:00:01

جتمع آموزشی سحر در سال 1364 با مدیریت خانم معصومه لک زیر نظر سازمان فنی‌حرفه‌ای کشور تأسیس گردید. ای ... جتمع آموزشی سحر در سال 1364 با مدیریت خانم معصومه لک زیر نظر سازمان فنی‌حرفه‌ای کشور تأسیس گردید. ای