سیم المنت-فروش ترولی گرمخانه دار صنعتی در تمام نقاط کشور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ترولی گرمخانه دار

ترولی گرمخانه دار یا ترولی بیمارستانی برای تقسیم غذا به صورت گرم مورد استفاده در بیمارستان ها و سالن های غذا خوری در ارگان های بزرگ و کارخانجات قرار میگیرد. ترولی بیمارستانی از جنس استیل 304 ساخته می شود. ترولی بیمارستانی به وسیله المنت هایی که در قسمت وان ترولی بیمارستانی قرار داده می شودباعث گرم شدن آب شده و غذا هایی که داخل بن ماری قرار داده می شود به وسیله بخار آب گرم نگه داشته می شود. در قسمت پایینی ترولی گرمخانه دار ، سینی استیل قرار داده شده برای حمل ظروف و مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

المنت های ترولی گرمخانه دارای ترموستات و ترموکوبل می باشد و با تنظیم درجه دما به صورت اتوماتیک دما را در درجه دلخواه تنظیم می کند.

گرمخانه بیمارستانی دارای چهار عدد چرخ می باشد که دو عدد از آنها ترمز دار بود برای متحرک بودن ترولی

اسکلت گرمخانه بیمارستانی از پروفیل 40*40 استیل می باشد .

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل پخت این توانایی را دارد که ترولی گرمخانه دار را در ابعاد مختلف بنا به سفارش مشتری تولید نماید.

مشتریان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش گرمخانه متحرک و یا فروش گرمخانه سلف سرویس و استعلام قیمت گرمخانه متحرک ویا قیمت کانتر گرم چرخ دار لطفا با کارشناس فروش تماس بگیرند.

کارشناس فروش :**** میرزایی

http://www.steelpokht.blogsky.com

http://instagram.com/steelpokht

http://www.telegram.me/steelpokht



کد آگهی : 114643
بازدید : 6960
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6960
Your رای: