رنگ برداری انواع فرش در تهران-قالیشویی فارسی، یک قالیشویی کامل

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
قالیشویی فارسی
آدرس
شهر تهران-سرویس سراسر تهران
تلفن
02122646472
فکس
02177336000
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

قالیشویی فارسی بهترین در تهران
همه قالي هاي مورد استفاده، اعم از قالي هايي كه براي مفروش كردن منازل به كار مي روند یا آنهایی كه جنبه تزئيني داشته و به عنوان تابلو بر روي ديوار نصب مي شوند همه و همه پس از چند سال به علت مجاورت دائمي با انواع آلودگي ها مي بايست شسته شده و تميز گردنند. بنابراين شستشوي فرش امري است اجتناب ناپذير اما اینکه فرش های چگونه و توسط کدام قالیشویی شسته شوند که علاوه بر تمیز شدن به آن ها آسیبی وارد نگردد.

کار را به کاردان بسپارید.... ما متخصص در شستشو فرش هستید

به جهت امكان كنترل و حفاظت بيشتر فرش به روش سنتي مي‌توان گفت در حال حاضر شستشوي دستي و سنتي فرش بهترين روش به ويژه در مورد فرش هاي قديمي و موزه‌اي است كه بايد نهايت دقت را در شستشوي آنها به كار گرفت. شستشو به هر روشی كه صورت گيرد داراي مراحل يكساني به شرح زير است:

1. غبارگيري

2. شستشو با مواد شوينده

3. آبكشي

4. آبگيري

5. خشك كردن.


قالیشویی فارسی تمامی مراحل فوق را با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته به صورت دقیق انجام داده تا حدالامکان هیچ آسیبی به فرش های مشتریان رسانده نشود.

قالیشویی فارسی، یک قالیشویی کامل

کارخانه قالیشویی فارسی، دارای کارخانه به مساحت 3000 متر معکب و بیش از 700 کارمند در زمینه های مختلف در زمینه قالیشویی، رفوگری و مبلشویی خدمت رسانی می کند. این کارخانه به دلیل اینکه در تمامی بخش های مرتبط فعالیت می کند لقب یک قالیشویی کامل را به خود اختصاص داده است، همچنین این کارخانه کیفیت را سرلوح کار خود قرار داده تا بتواند مشتریان در تمامی امور شستشوی فرش، خئمات رفوگری فرش و مبلشویی راضی نگه دارد.

دنبال قالیشویی خوب هستی؟ قالیشویی فارسی رو امتحان کن...

کارخانه قالیشویی و رفوگری فارسی عضو رسمی در اتحادیه قالیشویان تهران با بیش از 15 سال سابقه در حیطه قالیشویی بوده و در این کارخانه شستشوی انواع فرش های دستباف، ماشینی وشستشوی فرش های نفیس و ابریشم و گل ابریشم در قالیشویی فارسی به صورت تخصصی و تضمینی انجام می شود. همچنین این قالیشویی در مناطق 22 گانه تهران دارای شعبه بوده به همین دلیل به تمام نقاط تهران سرویس دهی دارد. ضمن اینکه در تمامی فرش ها را طی 48 ساعت و بدون تعطیلی تحویل م دهد.


قالیشویی فارسی دارای کادری مجرب و متخصص در امر شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستبافت، گل ابریشم می باشد.


فرشت نیاز به رفوگری داره؟

کافیه با ما تماس بگیرید.

مرمت لزوما رفوگری فرش نیست ولی عملیاتی که به نوعی در تکمیل و یا رفع نواقص فرش انجام می شود زیر پوشش رفوگری قرار می گیرد. رفوگری کاری است که معمولا نیازمند تجربه و مهارت خاصی است و افرادی که اقدام به این کار می کنند باید دارای سابقه طولانی در بافت، رنگرزی، شناخت رنگ و مواد اولیه فرش باشند.


کلیه آسیب دیدگی های فرش را می توان به سه گروه تقسیم نمود:

الف- آسیب دیدگی کم

ب- آسیب دیدگی متوسط

پ- آسیب دیدگی زیاد

کارخانه رفوگری فرش فارسی تمامی خدمات مرتبط با رفوکاری فرش را اعم از ترمیم پارگی، ریشه بافی فرش، چرم دوزی فرش، شیرازه دوزی، ترمیم بید خوردگی، رنگ برداری، لک برداری و... را ارائه می دهد.



کد آگهی : 116744
بازدید : 7594
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7594
Your رای: