یاس فیلتر-تصفیه ی شیمیایی روغن های صنعتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمد رضا میروکیلی
آدرس
شهر تهران-تهران - نیاوران - سه را ه یاسر به سمت تجریش - نرسیده به مسجد امام سجاد - نبش کوچه دیبا - پلاک 285 - واحد 5
تلفن
22010555

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سطح پاکی روغن های چون روغن هیدرولیک، روغن انتقال حرارت، روغن ترانسفورماتور و توربین در کارایی کلی ماشین آلات، تجهیزات و قطعات بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند بقاء و ایمنی بیشتری را برای تجهیزات تامین کند. اما روغن های صنعتی نیز از فرسودگی و خرابی مستثناء نبوده و در مواجه با انواع آلاینده ها خواص فیزیکی و شیمیایی خود را از دست می دهند.

در مواجه با مشکل آلودگی روغن ها دو رویکرد تصفیه ی فیزیکی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. در تصفیه ی فیزیکی با حذف ذرات و آب از روغن عمل پاک سازی و تصفیه روغن انجام می پذیرد ، اما در زمانی که روغن خواص شیمیایی خود را از دست می دهد تنها با تصفیه ی فیزیکی قادر به بهبود روغن نخواهیم بود لذا تصفیه ی شیمیایی روغن به عنوان راه حل بهبود خواص شیمیایی روغن مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آگهی : 116886
بازدید : 5952
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5952
Your رای: