سنگ دهبید-فروش سنگ دهبید در گلدستون با بهترین کیفیت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ابراهیم نادیان
آدرس
شهر اصفهان- اصفهان - محمودآباد ، خیابان 40
تلفن
03133803535
موبایل
09131888944
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دهبید یکی از شهرهای استان فارس با سه معدن سنگ مرغوب در کیفیت و زیبا در رنگ و نقش است که محصولات سنگی آن توسط سنگبری گلدستون با بهترین کیفیت از معادن آن استخراج شده و با مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان عرضه میشوند. سنگ دهبید به سبب رنگ منحصربفرد، مقاومت سایشی بالا، استحکام، جذب آب پایین، قابلیت ساب پذیری بالا و شفافیت از جمله سنگهای صادراتی است که گرایش بسیاری از طراحان داخلی ساختمان و معماران را به خود جذب کرده و تمایل بسیاری به کار با این سنگ در پروژه های ساختمانی خود دارند.
این سنگ گزینه بسیار مناسبی برای نمای داخلی ساختمان بوده که با توسط سنگبری گلدستون با مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان عرضه میشود. برای سفارش سنگ دهبید به سنگبری گلدستون همچنین استعلام قیمت کافیست با شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .
کد آگهی : 117589
بازدید : 6737
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6737
Your رای: