نرم افزار مدیریت آموزشگاه ها-دوره آموزشی ساختمان هوشمند BMS در مشهد با ارائه مدرک فنی و حرفه ای

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ابتکارسازان
آدرس
مشهد-مشهد، خیابان سنایی، بین سنایی 11 و 13، ساختمان خورشید واحد4
تلفن
05138434297
موبایل
09217961747
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

هوشمندسازی ساختمان در عصر چدید، تبدیل به یکی از کسب و کارهای موفق شده است. استفاده از تکنولوژی های نوین درساختمان باعث افزایش میزان آسایش ،ایمنی،رفاه و بهینه سازی و مدیریت در مصرف انرژی می گردد از اینرو چه بخواهیم و چه نخواهیم در چند سال آینده انتخابی به غیر از خانه های هوشمند نخواهیم داشت.

با همه گیر شدن هوشمند سازی ساختمان ها نیاز به متخصصین و کارشناسان این صنعت هم با سرعت بالایی رو به رشد است . پس برای بسیاری از افرادی که علاقه مند هستند از تخصص خود در زمنیه هوشمند سازی کسب در آمد کنند آموزش خانه هوشمند می تواند مفید باشد و آنها را با به روز ترین تکنولوژی های هوشمند سازی و مقالات هوشمند سازی معتبر دنیا آشنا نماید .

آموزشگاه "ابتکارسازان صنعت" با استفاده از زیرساخت های قوی خود در زمینه هوشمند سازی و با بکارگیری اساتید مجرب در این رشته موفق به برگزاری دوره های متعدد آموزش هوشمند سازی ساختمان BMS شده است و هم اکنون در تفلیس گرجستان نیز این دوره را برگزار می نماید.

این آموزشگاه اولین و تاکنون تنها آموزشگاهی است که اقدام به چاپ کتاب در این زمینه نموده است. کتاب مدیریت و هوشمندسازی اماکن با پروتکل KNX (جلد اول)، نام کتابی است که برگردان فارسی KNX Basic Course از انجمن بين المللی KNX می باشد. اين کتاب در بهار 93 توسط " مهندس مسعود تفقدی تفضلی " به فارسی ترجمه و تاليف شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر نظیر سرفصل های دوره، تعداد جلسات و زمان شروع کلاس ها و همچنین شهریه دوره می توانید به سایت ما به نشانی EbtekarSazan.com واحد آموزش مراجعه کرده و یا با شماره 38434297-051 تماس حاصل نمایید.
در شبکه های اجتماعی موبایل نیز همراه شما هستیم: 09217961747
آدرس ایمیل : ebssb.co@gmail.com
از شما دعوت میکنیم برای آشنایی بیشتر با مفهوم خانه هوشمند از کلیپ های زیر دیدن نمایید.
کلیپ1: https://www.aparat.com/v/bYf90
کلیپ2: https://www.aparat.com/v/o1rYN
کلیپ3: https://www.aparat.com/v/bWdxT
کلیپ زیر بخشی از کلاس آموزش هوشمندسازی در آموزشگاه ابتکارسازان می باشد.

https://www.aparat.com/v/f0Uqb

تلفن تماس: 05138434297

تلگرام: 09217961747
کانال:
@EbtekarSazan_channel

سايت آموزشگاه: EbtekarSazan.com
آدرس ايميل: ebssb.co@gmail.com



کد آگهی : 118128
بازدید : 9445
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9445
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بانرم افزار مدیریت آموزشگاه ها 1 مورد
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی موتیف

نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی موتیف

داوودی
1401/4/5 7:57:53

نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی موتیف با توجه به رسیدن عصر فناوری اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی، جهت ا ... دن از تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری امری اجتناب ناپذیر است. لذا شرکت اعتماد پرداز جهت تسهیل د