چسب کش-سپهر شیمی قم تولید کننده حلال بی بو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهدی اسدی
آدرس
شهر قم-
تلفن
025-37720506
موبایل
09120984869
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

حتراماً به استحضار مي رساند گروه صنعتي سپهر شيمي قم با بيش از يك دهه فعاليت مستمر و به كارگيري پرسنل مجرب و متخصص در زمينه توليد و توزيع حلال نفت بی بو از حلال هاي شيميايي گروه AW و کمک DOP آمادگي خود را جهت ارائه محصولات به شما صاحبان محترم صنايع اعلام مي‌دارد.
حلال بی بو ( نفت بی بو ) در 3 گرید A.B.C تولید و عرضه می شود.
حلال نفت بی بو مورد مصرف در صنایع رنگ ، رزین ، تینر روغنی ، ضد زنگ ، چسب سیلیکون ، واکس و پولیش خودرو ، پارچه ،مرکب چاپ ، اسپری انژکتور، شوینده های صنعتی و ........ می باشد .
این محصول برپایه نفت سفید بوده و مایه ای شفاف و بی رنگ می باشد و از لحاظ شیمیایی پایدارند و خورندگی ایجاد نمی کنند، عمدتا ً در صنایع ساخت سموم مورد کاربرد بوده و به عنوان حامل مواد سمی ( حشره کش خانگی ، مایع سوسک کش و اسپری های حشره کش و دفع آفات نباتی و سموم کشاورزی ......) می باشد .

کد آگهی : 118320
بازدید : 6405
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6405
Your رای:
کلمات کلیدی
جدیدترین های مرتبط باچسب کش 1 مورد
چسب زن کارتن

چسب زن کارتن

ماشین سازی درناماشین
1394/11/26 11:30:04

چسب زن کارتن دستگاهی است که با ان می توان کارتن های پرشده از محصول را در انتهای خطوط تولیدی بدو ... از محصول را در انتهای خطوط تولیدی بدون ریخت و پاش همزمان بالا و پایین را چسب زد و بسته بندی کارتن را