لاغری شکم-فروش دستگاه فارادایک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
دستگاه فارادایک
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09128012630

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه فارادیک با کیفیت بالا جهت رفع چربیهای ناحیه شکم و پهلوها و سایر قسمتهای بدن(لاغری موضعی) و نیز لاغری عمومی و همچنین تسکین دردهای مفصلی و روماتیسمی مورد استفاده قرار میگیرد.
پالسها از نوع راستر بوده و هیچگونه عارضه نداشته و اثرات مطلوب آن بعد از چند جلسه استفاده مشاهده میگردد.
قطعات دستگاه فارادیک ساخت کشور آلمان میباشد و توسط شرکت شتاب الکترونیک (دارای سابقه 34ساله در تولید تجهیزات پزشکی) و با نام تجاری Eshnider مونتاژ میگردد.
دستگاه فارادیک با 10کانال و 20پلیت(کانال شماره 10 مربوط به صورت است)دارای چند ویژگی خاص میباشد:
1-طرز کار آسان2-مجهز به ولوم کنترل پالسها3-دارای کلید دو وضعیتی که پلاریته را در کلیه پلیتها معکوس و forwardنموده و این عمل در بهبود و روند کار بسیار موثر است.
4-نشانگر عقربه ای چپ و راست که میزان قدرت و نوع پلاریته را در پلیتها مشخص مینماید5-چراغ کوچک چشمک زن که مبین عملکرد صحیح دستگاه در زمینه برطرف کردن درد و یا کاهش سایز و وزن در سالنهای لاغری میباشد.
دستگاه فارادیک فوق پیشرفته Eshnider در انواع مختلف تولید گردیده که انواع دو و چهار و پنج کانال بسیار سبک و کم حجم میباشند و برای تمامی افراد در هر سن و وزن براحتی در منزل توسط خود شخص قابل استفاده میباشد.
طرز استفاده از دستگاه فارادیک بسیار ساده است و در برگه راهنمای همراه محصول توضیح داده شده.
بدلیل اینکه خریدار دستگاه فارادیک را مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری مینماید قیمت دستگاه فارادیک بسیار ارزان و مقرون بصرفه میباشد و همچنین از لحاظ خدمات پس از فروش،ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار برقرار میباشد.دستگاه فارادیک دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد و ارسال آن به اکثر نقاط کشور رایگان است.
شماره تماس 09128012630
کد آگهی : 118329
بازدید : 6212
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6212
Your رای: