تست دیگ بخار-تست و توزیع کپسول های آتش نشانی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
امیر مسعود بهرامی
آدرس
شهر اصفهان-اصفهان خیابان امام خمینی ،نرسیده به میدان استقلال ،مجتمع گاز اردستان
تلفن
0313863330
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir


تست هیدرواستاتیک سیلندر گاز
تست هیدرواستاتیک روشی است جهت تست استحکام و نشت برای مخازن تحت فشار مانند خطوط لوله ، سیستمهای لوله کشی ، سیلندرهای گاز ، دیگهای بخار و تانکهای سوخت.
در این تست ابتدا مخزن یا سیستم لوله کشی توسط یک مایع (معمولا از آب استفاده میشود) پر میشود تا نشت یابی اولیه انجام شود و به وسیله تزریق مایع، فشار به اندازه فشار تست افزایش میابد سپس با بستن دریچه تزریق مشاهده میشود که آیا فشار مخزن کاهش یافته یا خیر. جهت تشخیص بهتر محل نشت می توان از مخلوط آب و رنگ استفاده کرد. استحکام مخازن با بررسی تغییر شکل ظاهری سیلندر مشخص می شود. 
اخیرا مخازن ساخته شده قبل از ورود به بازار با تست هیدرواستات تایید می شوند. تست مخازن ذخیره و حمل گازها بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه تحت فشار بوده و می تواند باعث انفجار شود.
جهت مشاهده گواهی استاندارد آزمایشگاه مجتمع گاز اردستان روی ادامه کلیک کنید.
خدمات تست در مجموعه گاز اردستان شامل :
1.تست سیلندرهای فولادی بدون درز
2.تست سیلندرهای فولادی درزدار (کپسول های آتش نشانی)

کد آگهی : 118437
بازدید : 6379
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6379
Your رای: