رقابت-لوله بازکنی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
یاسان سرویس
آدرس
شهر تهران-
تلفن
دارای نمایندگی فعال در شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران
موبایل
77902222-22502443-33433641-55407513

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران و کرج توسط گروه خدماتی یاسان در هر لحظه از شبانه روز با بهترین هزینه و در اسرع وقت انجام می پذیرد.

تیم لوله بازکنی یاسان با دارا بودن پیشرفته ترین ابزار و تعهد کاری مورد اعتماد اقشار مختلف کلان شهر تهران می باشد و مفتخر هستیم که با رضایت بالای مشتریان خود مواجه هستیم و این موضوع به دلیل کادر مجرب و حرفه ای ، هزینه مناسب و اخلاق و تعهد شغلی تمامی همکاران ما می باشد

لوله بازکنی گروه خدماتی یاسان در تمامی مناطق تهران دارای نمایندگی فعال می باشد و تلاش ما این است که شما همشهریان عزیز بدون هیچ دغدغه ای نیاز خود را بر طرف کنید.

برای لوله بازکنی در تهران و کرج می توانید متناسب با مناطق ذکر شده تماس بگیرید.

لوله بازکنی
روش های نوین لوله بازکنی :
1)لوله بازکنی به روش پمپ هوا:

در این روش از دستگاه مخصوص پمپ هوا با قدرت بالا استفاده می شود و روش کار به این صورت است که لوله بازکن مقداری اب به لوله فاضلاب تزریق می کند و پس از ان لوله دستگاه وارد لوله فاضلاب گرفته شده وارد می کند و با روشن کردن دستگاه فشار هوای قدرتمندی وارد مسیر لوله می شود و گرفتگی های موجود را بر طرف می کند.

در این روش لوله بازکنی تجربه لوله بازکن حائز اهمیت است زیرا استفاده از این دستگاه متناسب با نوع لوله و مکان قرار گیری فاضلاب صورت می گیرد و در صورت اشتباه در تشخیص ممکن است به لوله ها اسیب جدی برسد.

استفاده از پمپ هوا در بازکردن لوله فاضلاب زمان بیشتری را نسبت به روش های دیگر می طلبد زیرا لوله بازکن نیاز به تمرکز و مکس بیشتری در روند کار دارد.

لوله بازکنی با فنر
2) لوله بازکنی با روش پمپ تراکم هوا:

در بسیار از موارد مشاهده می شود که گرفتگی به قدری زیاد است که دستگاه پمپ هوا جوابگو نیست و نیاز است تا از دستگاه قوی تری استفاده شود که در این موقعیت از دستگاه مخصوص تراکم هوا که قابلیت تنظیم شدن را نیز دارد استفاده می شود.

در این دستگاه لوله بازکنی می توان فشار وارده در لوله فاضلاب را تا چند برابر دستگاه های معمولی افزایش داد که از معایب این روش صدای بلند دستگاه است.

در این روش لوله بازکن ماهر دستگاه را مدت 5 تا 10 دقیقه به برق متصل می کند تا دستگاه اماده استفاده شود ، با اینکار هوا در مخزن با فشار بسیار بالا حبس می شود و زمانی که اهرم به سمت باز شدن کشیده می شودهوا با شدت بالا در مسیر لوله مسدود هدایت می شود و گرفتگی لوله را باز می کند.

نکته قالب ذکر این است که در صورتی که در لوله بازکنی به این روش نیاز به افزایش فشار هوا باشد، قابل تنظیم و اعمال می باشد.

این روش نیز نیازمند مهارت افراد اجرایی می باشد و تجربه فرد تکمیل کننده کار است ، زیرا به دلیل تراکم بالای هوای وارده در لوله امکان ترک خوردگی و شکستگی وجود دارد که با تخصص لوله بازکن این مشکلات ایجاد نخواهد شد.

لوله بازکنی ارزان
3)لوله بازکنی به وسیله دستگاه فنر :

بدون شک پر کاربردترین روش لوله بازکنی در تهران ، بازکردن لوله فاضلاب به وسیله دستگاه فنر است که توسط 90 در صد از لوله بازکن ها استفاده می شود و شما با هر شرکتی تماس بگیرید سرویسکار با این دستگاه اقدام به باز کردن لوله ها خواهد کرد.

دلیل کاربرد بالای این روش قدرتی است که فنر در لوله ایجاد می کند و قادر است تمامی اشیا جامد را جا به جا کرده و از بین ببرد و لوله را به طور کامل پاک سازی کند.

طول فنر و برد بسیار بالای ان در کنار قوانین فیزیک و قانون هوک که تناسب طول فنر و نیروی وارده را اثبات می کند ، می توان به این نتیجه رسید که این روش لوله بازکنی قادر است تمامی لایه های چربی و گرفتگی ها را برطرف کند و در تمامی قسمت ها اعم از اشپزخانه ، حمام ، فاضلاب و … استفاده شود.

در توالت های فرنگی در حد امکان از دستگاه فنر برای لوله بازکنی استفاده نمی شود چرا که سر فنر در حالت مارپیچ وارد محل مورد نظر شده و حرکت می کند و احتمال اسیب به قسمت های مختلف توالت وجود دارد.

در توالت های فرنگی از روش دوم که همان استفاده از دستگاه تراکم هوا می باشد ، استفاده می شود.

لوله بازکنی
چرا باید گروه لوله بازکنی یاسان را انتخاب کنید؟

ما معتقدیم که برای ماندگاری در رقابت پایدار باید به بهترین شکل عمل کرد و حفظ مشتریان را در اولویت کاری قرار داد و زمان ارائه خدمات را بهینه کرد و قیمت خدمات را عادلانه و مناسب تعیین کرد.
Your text to link...
حتما برای شما هم پیش امده که در سطح شهر و بر روی دیوارها و تیر برق ها برچسب هایی از تبلیغات لوله بازکنی و تخلیه چاه را مشاهده کنید و به دلیل ازدحام بالای این تبلیغات ذهنیت بدی نسبت به ان پیدا کنید.

اما در صورت نیاز به لوله بازکنی اولین گزینه برای تماس گرفتن همین تبلیغات قرار می دهید که این کار بزرگترین اشتباه شماست زیرا این افراد یا شرکت ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و مشخص نیست که ایا دارای تخصص کافی هستند ، ایا تجربه و ابزار مناسب را دارند، ایا این افراد دارای سو پیشینه مشخص و سالمی هستند.

اری این سوالاتی است که در ان زمان باید از خود بپرسید و به این نکته نیز دقت کنید که گستردگی تبلیغات با این روش نشان دهنده ضعف این گروه ها می باشد و هیچ گونه متد بازاریابی مشخصی را دنبال نمی کنند.

لوله بازکنی در تهران

تبلیغات کاغذی لوله بازکنی علاوه بر اسیب به ظاهر شهر موجب هدر رفت کاغذ شده و باعث سردگمی خانوارها می شود ، پس توصیه تیم کاری ما این است که با گروه ها وشرکت ها معتبر برای رفع نیاز خود استفاده کنید.

گروه لوله بازکنی و تخلیه چاه یاسان مفتخر است که هیچ گونه تبلیغات کاغذی در سطح شهر ارائه نکرده است و از سایت و بازاریابی اینترنتی نسبت به معرفی خدمات خود استفاده می کند.
کد آگهی : 119131
بازدید : 6668
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6668
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بارقابت 258 مورد
سبک بوکاتور

سبک بوکاتور

محمد آسترکی
1396/5/9 12:04:51

سبک بوکاتور موی بوران - بوکاتور زیر نظر فرشید حیدری خان 14 - فدراسیون جهانی موی بوران WMBS دان 7 ... دند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: ریاست سبک: فرشید حیدری 09189722470 نایب رییس: محمد آ

درب اتوماتیک ارامیس در

درب اتوماتیک ارامیس در

ارامیس
1394/8/27 10:03:48

درب های اتوماتیک با ضمانت یکساله و برترین کیفیت ضمانت کار ما قیمت بدون رقابت و کیفیت یکسان با استان ...

 آرامیس در مجری برتر درب اتومات

آرامیس در مجری برتر درب اتومات

ارامیس در
1394/8/27 10:03:51

درب های اتوماتیک با ضمانت یکساله و برترین کیفیت ضمانت کار ما قیمت بدون رقابت و کیفیت یکسان با استان ...

مناقصات: پنجره‌ای به دنیای فرصت‌های بی‌نظیر

مناقصات: پنجره‌ای به دنیای فرصت‌های بی‌نظیر

ایران تندر
1403/1/28 13:22:39

همانطور که می‌دانید، رقابت در دنیای کسب و کار بسیار سخت و دشوار است. برای برتری و رشد در این صنعت، م ... همانطور که می‌دانید، رقابت در دنیای کسب و کار بسیار سخت و دشوار است. برای برتری و رشد در این صنعت، م

خمکن سازی

خمکن سازی

ندایی
1396/5/28 11:22:12

شرکت فلز صنعت خزر خمکن سازی ندای سازنده انواع خمکن تیراهن ، نوردورق 2سانتی انواع نبشی، لوله.ومیلگرد ... انواع خمکن تیراهن ، نوردورق 2سانتی انواع نبشی، لوله.ومیلگرد به سایزهای مختلف قابل رقابت با خمکن های

سیلیکاژل نوین

سیلیکاژل نوین

سیلیکاژل نوین
1396/5/28 15:59:02

شرکت سیلیکاژل نوین تولیدکننده انواع گرید سیلیکاژل پرک و گرانول سفید، آبی، نارنجی با قیمتی ارزان و ک ... تولیدکننده انواع گرید سیلیکاژل پرک و گرانول سفید، آبی، نارنجی با قیمتی ارزان و کیفیت قابل رقابت با

فروش سیلیکای الترازیل مخصوص لاستیک

فروش سیلیکای الترازیل مخصوص لاستیک

احمد
1396/2/11 9:50:31

فروش سیلیکای الترازیل مخصوص لاستیک با بهترین کیفیت با مساحت سطح بالای 200 با قیمت توافقی قابل رقابت ... فروش سیلیکای الترازیل مخصوص لاستیک با بهترین کیفیت با مساحت سطح بالای 200 با قیمت توافقی قابل رقابت

بازاریابی هدفمند تخصص ماست فروش نامحدود ازآن شماست

بازاریابی هدفمند تخصص ماست فروش نامحدود ازآن شماست

فرانشان
1394/3/11 18:13:26

کسب و کار خود را توسعه دهید و با قدرت بازار را از آن خود کنید شرکت فرانشان بازاریابی و تبلیغات به ... کسب و کار خود را توسعه دهید و با قدرت بازار را از آن خود کنید شرکت فرانشان بازاریابی و تبلیغات به

منگنز

منگنز

محمدی
1395/2/21 14:39:49

خریدار منگنز با قیمت واقعی از عیار 32 به بالا سروران گرانقدر تنها پس از تحویل سنگ منگنز در بندر ع ... بندر عباس تسویه میشود. لطفا افرادیکه تامین کننده و امکان رقابت در بازار منگنز را دارند عنایت تماس

موم دا‍‍‍‍ ئم زیتون نوین

موم دا‍‍‍‍ ئم زیتون نوین

مهدی بختیاری
1396/5/9 12:13:09

با استعانت از پروردگار و استقبال کم نظیر از موم نوین برآن شدیم توان خود را در جهت تنوع محصولات جدید ... نها . کیفیت بالای ما هدیه ای برازنده هر خانم ایرانی.

تابلو روان در قم

تابلو روان در قم

محمد اربابي
1396/5/28 13:39:52

تابلو روان با کيفيت ديد و رزولوشن بسيار بالا. با متن دلخواه و قابل تغيير آسان در هر لحظه-قابلیت اجرا ... نفع شماست 09193591161 02536663357 قیمت آخر را از ما بخواهید ارزانتر از همه جا

ویزای مدت دار دبی

ویزای مدت دار دبی

ندای سفر
1394/5/8 8:57:05

غیر قابل رقابت ویزای سه ماهه مولتی دبی 2400 درهم ویزای سه ... غیر قابل رقابت ویزای سه ماهه مولتی دبی 2400 درهم ویزای سه

طرح تعويض انواع دستگاه دياگ

طرح تعويض انواع دستگاه دياگ

مجموعه مافک
1396/6/11 11:09:10

طرح تعويض انواع دستگاه دياگ تعويض دستگاه كهنه شما با جديدترين دستگاه روز .......................... ...

مدارک مورد نياز ساخت کارخانجات انواع قیر

مدارک مورد نياز ساخت کارخانجات انواع قیر

موسسه فناور گستر پیمان
1394/9/18 14:31:36

مدارک مورد نياز ساخت کارخانجات انواع قیر متاسفانه در صنعت قير و ايزوگام در ايران کمتر شرکتي پيدا مي ... قابت , شرکت کنند چرا که اين واحد ها تنها راه براي رقابت و ماندگاري در بازار را توليد محصولي کم کيفيت

تنها جین شیک ایرانیRM JEANS

تنها جین شیک ایرانیRM JEANS

رضا مجرب
1396/5/9 15:52:45

بازرگانیRM بزرگترین و معتبرترین وارد و توزیع کنندۀ شلوار جين زنانه با طراحی، رنگ و مدلهای جديد. قاب ... رگانیRM بزرگترین و معتبرترین وارد و توزیع کنندۀ شلوار جين زنانه با طراحی، رنگ و مدلهای جديد. قابل ر

تولید کننده گریتینگ گالوانیزه و پله فلزی - گرتینگ فولادی

تولید کننده گریتینگ گالوانیزه و پله فلزی - گرتینگ فولادی

ابوالفضل دبیری
1401/6/13 12:40:01

گریتینگ گالوانیزه و پله فلزی - گرتینگ فولادی سازنده و تولید کننده انواع مختلف گریتینگ (شبکه های ف ... م بذکر است ساخت گریتینگ نیاز به تخصص کافی و تجربه ی فراوان دارد که توسط هر شرکت و گروهی یافتنی نیست.

گچکاری وگچبری

گچکاری وگچبری

اسماعیل نودهی
1397/3/19 9:29:20

اجرای با کیفیت گچکاری ساختمانهای مسکونی،اداری،تجاری،ویلایی بکارگیری نیروهای توانمند،متعهد،مسئولیت پذ ... رفرما) عضو انجمن صنفی گچکاران استان تهران(کلیه پرسنل دارای کارت مهارت از سازمان فنی وحرفه ای وبیمه م

خط تولید الیاف پلی استر (هالو سالید)

خط تولید الیاف پلی استر (هالو سالید)

حیدری
1394/4/7 14:43:55

خط الیاف دو جزیی ظرفیت خط بین 1500 تا 10000 تن در سال کیفیت قابل رقابت خطوط چینی با کیفیت بسیار ب ... خط الیاف دو جزیی ظرفیت خط بین 1500 تا 10000 تن در سال کیفیت قابل رقابت خطوط چینی با کیفیت بسیار ب

شابلون

شابلون

شابلون
1395/2/30 7:39:09

شابلون ارائه دهنده خدمات نوین چاپ و هدایای تبلیغاتی منحصربفرد تولید و چاپ انواع تیشرت با جنس ها و ط ...

شرکت خدماتی تیام نور

شرکت خدماتی تیام نور

امین کوهی کمالی
1396/5/2 11:56:54

شرکت تیام نور زاگرس که در زمستان ۱۳۸۵ تأسیس گردیده افتخار دارد که انجام خدمات نظافتی , تأمین نیرو , ...