سمعک های ضدآب و نامرئی-کلینیک شنوایی شناسی و تجویز سمعک در اصفهان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
فکس
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کلینیک شنوایی شناسی کوثر از سال ** در شهرستان شهرضا فعالیت خود را شروع نمود و پس از سه سال به شهرستان اصفهان انتقال داده شد و ابتدا در خیابان بزرگمهر روبه روی بیمارستان صدوقی شروع به کار نمود و یک سال بعد به محل فعلی در خیابان توحید میانی نقل مکان گردید.

کلیه تست های شنوایی شامل مجموعه تست های رفتاری، سابژکتیو، ابژکتیو و تست های الکتروفیزیولوژی شنوایی در این مرکز از جمله: PTA ، IA ، Speech Test ، ABR ، TEOAE ، DPOAE ، ASSR ، Electro cochleography، و نیز ارزیابی، مشاوره و اتخاب سمعک مناسب و رده های مختلف آنالوگ، دیجیتال و هوشمند پشت گوشی، درون گوشی، عینکی و جیبی صورت می گیرد.

سمعک داخل گوشی، سمعک هوشمند، سمعک دیجیتال، سمعک نامرئی، سمعک بلوتوث‌دار و انواع لوازم جانبی و باتری سمعک، از جمله محصولات این کلینیک به‌شمار می‌روند. همچنین کلینیک شنوایی‌سنجی کوثر کلیه خدمات ارزیابی شنوایی و تست‌های الکتروفیزیولوژی شنوایی نوزدان و کودکان ، ارزیابی شنوایی کودکان و بزرگسالان ، غربالگری شنوایی نوزادان و شیرخواران ، ساخت قالب های ضدآب و ضدصوت را نیز انجام می‌دهد. ضمنا از ویژگی‌های این کلینیک می‌توان به ضمنات و گارانتی محصولات و ارائه فاکتور معتبر برای دریافت کمک هزینه از بیمه اشاره کرد.



کد آگهی : 119199
بازدید : 9570
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9570
Your رای: